The Colossal Volum' Express Cat Eyes by Maybelline!

By | 8/18/2011 09:17:00 a.m.
Buna!
Stiti ca va povesteam in postarea in care v-am prezentat rimelul de la Avon despre faptul ca astept cu nerabdare noul mascara de la Maybelline?EI bine a ajuns in magazineeeee!
Ieri am dat o raita prin B&B si amdat peste acest mascara:
 Diferenta efectiva intre acesta si Colossal este periuta care in acest caz este curbata.Eu sunt o mare fana a rimelurilor de la Maybelline,mai ales dupa ce YSL Everlong Rimel m-a dezamagit.
Am facut si cateva poze pentru a va arata exact cu ce se mandreste noul mascara:
 Eu ma bucur ca l-am achizitionat,mai ales ca cel vechi tocmai s-a terminat.Pretul este acelasi de 32 de lei ca si la Colossal su One by One.

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com