Are you near Bucharest? Go to Snagov!

By | 8/19/2011 12:17:00 p.m.
Neata!!!
Stiu ca asteptati raspunsul la concursul de machiaj ,dar nu cred ca o sa vi-l pot da astazi,sau saptamana viitoare,deoarece o sa plec putin in afara orasului.Imi cer scuze pentru intarziere.Daca o sa gasesc un calculator la care sa am si internet promit ca o sa postez,fie si doar castigatoarele!
 Trecand la lucruri mai placute,astazi vreau sa va prezint un loc care pe mine m-a fermecat.
The story:  De Sf. Marie am mers la Manastirea de pe insula de la Snagov impreuna cu ai mei.O bisericuta mica in care incap mai putin de 40 de persoane,dar care te fascineaza prin arhitectura si frescele sale care au fost realizate in 1800.
 Dupa ce am plecat de la Manastire ne-am gandit sa mergem sa stam pe malul lacului,cu o bere rece in mana asa ca am mers spre fostul strand Snagov,iar la capatul drumului am descoperit ca s-a contruit un nou hotel care se numeste Hanul Vlasiei .Constructia este asezata exact pe malul lacului asa ca vederea este extraordinara.Chiar le spuneam alor mei ca atunci cand vor sa se relaxeze 2-3 zile acolo este locul perfect.Nu tu galagie,nu tu drum lung,nu tu mancare poroasta.Nu obisnuiesc sa laud un restaurant decat atunci cand imi place foarte mult.Ai mei prieteni ma cunosc si stiu ca daca este o persoana mofturoasa in privinta mancarii pe planeta, aceea sunt eu.Preturile sunt mai mult decat acceptable:8 lei o bere,24 de lei un snitel de pui,15 lei papanasi...
Asa ca daca aveti timp si chef sa iesiti din casa,dar sa nu parcurgeti un drum mai mulg de 30 de minute aceasta"destinatie" este perfecta.Si acum pozele:
 Prima poza din postare este facuta de la masa....Aceasta de mai sus este facuta terasei.Foarte rustic?Nu?
Voi ce locatii mai stiti?
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com