O "Margarita cu gheata", te rog!

By | 5/16/2011 10:36:00 a.m.
Stitm cu totii ca sambata noapte a fost noaptea muzeelor,moiv pentru care sincer va spun ca nu aveai cum sa nu te intalnesti cu 85% din persoanele pe care le cunosti(celilalti care constituie 15% sunt din alte orase,tari).Mi-a facut foarte mare placere sa vad muzeele pline.De obicei muzeele noastre nu sunt vizitate de oamenii de rand,si nu pentru ca suma impusa pentru vizitare lor ar fi foarte mare,ci pentru ca oamenii nu mai au dorinta de cunoastere,cel putin nicio dorinta nu se indreapta spre cultura.Am vizitat  Muzeul de Arta si pe cel de Istorie si Arheologie,pentru ca atat mi-a permis timpul,iar in celelale 2  nu se schimba nimic.Hihi!Si am mers acolo ani la rand si nimic schimbat!
Partea cea mai frumoasa din acea seara a fost surpriza celor de la Humanitas,care au tinut deschis pana seara tarziu.Daca aveti impresia ca pot intra acolo si iesi fara nicio carte va inselati amarnic.Cautand printre rafturi impreuna cu Timi,am descoperit cartea:
de care nu m-am mai putut desparti.Am petrecut aproximativ 20 de minute in librarie,si deja gasisem 3 carti pe care "Trebuia" sa le cumpar.Ghinionul a fost ca nu aveam destui banuti la mine,asadar nu mi-am putut alege decat  o singura carte.Sunt foarte incantata de ea,abia astept sa o  termin ca sa va povestesc.Cred ca astazi o sa mai dau o fuga pe acolo.Poate va pregatesc o surpriza si voua.Hihi!
Ce spuneti? V-ar placea sa cititi o carte din colectia "Chic"?
Zambiti,merita!