"Trei intr-un pat"+NOTD

By | 5/17/2011 09:15:00 a.m.
Asa cum v-am spus ,ieri am mai dat o fuga pe la librarie pentru a-mi cumpara o alta carte pe care pusesem ochisori.Hihi!
"Trei intr-un pat" este un roman la care criticii au reactionat asa:
   "Un roman spumos,inteligent si extrem de amuzant"-Daily Telegraph
   "Catherine Alliot le are pe toate:desteptaciunea,simtu umorului si gustul pentru povestile de dragoste trasnite"-Time Out
Este un roman pentru fete de toate varstele care vor sa se amuze si sa mai uite de stresul zilnic care a ajuns sa ne ocupe tot timpul liber.Acest roman il putem folosi ca alternativa a stresului.Hihi!


Pentru ca am vrut sa fiu in ton cu noua mea achizitie am hotarat ca e timpul sa ma joc putin cu oja .Uitati ce mi-a iesit:



















Ma tot gandesc la un giveaway in care sa ofer o carte.Nu stiu daca v-ar placea.Daca v-ar incanta un astfel de giveaway lasati-mi comentariu.Poate asa aflu si eu daca voua va place la fel de mult ca mie sa cititi.Hihi!
Zambiti,merita!