Happy make-ups

By | 5/15/2011 02:26:00 p.m.
Asa caum va ziceam in postul anterior,am revenit.Muhahaha!
Astazi o sa va prezint 3 machiaje pe care le-am purtat in zilele ce au trecut.






































Acest machiaj este unul pe care eu il consider casual.Usor de realizat si wearable.Sincera sa fiu,imi place mai mult fara tus,pentru ca este mai natural,dar pentru o mai buna deinire a liniei ochiului este de preferat cu tus,sau creion.


 Machiaj pentru zile insorite,pline de viata!Am folosit pe post de tus o nuanta de verde,dar care a fost aplicata "uda".Machiajul rezista mult mai mult daca culorile sunt aplicate umede,ele facand un mai bun contact cu pielea,plus ca acest tip de aplicare ajuta si la intensificarea culorii fardului.



Daca nu as fi folosit culori sidefate ,machiajul acesta s-ar fi potrivit excelent vremii de afara,pomilor infloriti,si fustitelor colorate ale fetitelor de pe strada,dar datorita faptului ca fardurile folosite sunt cu sidef,eu am preferat sa-l port seara,la o iesire in club.Hihi!
Sper ca saptamana care vine sa fie la fel de insorita ca acest weekend...Ufff..Urasc ploaia!
Zambiti,merita!