Ieeei,My first present!

By | 3/16/2011 09:59:00 a.m.
Neata!Ce zi frumoasa ne intampina!
Ei bine,asa cum v-am zis,in weekend-ul trecut am dat o fuga pe la Bucuresti.Si,pentru ca Maru nu vazuse Bucurestiul ne-am gandit sa facem o escapada,care din pacate s-a terminat cam repede,pentru ca a venit vineri seara(pe la 22) si a plecat sambata de dimineata din cauza unor inconveniente care nu merita amintite.
Si ca de obicei Maru meu nu se astampara si face prostioare,si ia ghiciti!Mi-a adus cadoul de ziua mea cu 2 saptamani mai devreme.Hahahaha!Nu-i nimic rau in asta,chiar din contra.Cadoul consta intr-un parfum si un pandant cu lantisor.
Asa cum i-am spus si ei,pe aici,pe acasa toate fetele sunt inebunite dupa mirosul parfumului,si chiar ma ameninta ca o sa mi-l fure cand dorm.Hihi!Sper ca nu se va ajunge la astfel de gesturi extreme.
Uitati ce am primit:





Nu  cred ca mai e cazul sa va spun ca si eu sunt inebunita dupa mirosul parfumului,cat despre pandantiv nu pot sa va spun decat ca este pe "sufletul meu":mic,finut si in culori adorabile
 Meci muuuult Marule!Promit ca data viitoare cand mergem in Bucuresti o sa fie mai frumos!