New Make-up

By | 3/17/2011 10:35:00 a.m.
Hi!
Dimineata asta nu ea asa de insorita pe cat mi-as fi dorit eu.Ufff...
Astazi o sa merg sa-mi iau samopn(sper sa mai gasesc).Am stat ceva timp pe ganduri ..ce sa aleg intre Keune pentru par cret si Londa Professional,si pana la urma am zis sa incerc Keune,si daca nu o fi bun,imi iau dupa Londa.Dar eu sper sa fie bun.
Sampoanele arata cam asa:
  Voi a incercat vreunul dintre ele?Ati putea sa ma sfatuiti in legatura cu vreunul?
 Preturile au o diferenta de ~5 lei,deci calitativ ma astep la cam aceleasi efecte,dar sper sa nu am vre-o alergie la ingredientele lor cum am la ingredientele celui de la Orzene,care miroase ametitor de bine,face parul foarte frumos,pastrand buclele perfecte,dar imi da o mancarime ingrozitoare.Ufff....
Later Update:
Cred ca pana la urma astept sa aduca fetele de la salon Londa pentru ca Keune nu mai aveau.Ufff!


Pentru ca m-am trezit devreme m-am gandit sa fac si un machiaj in culori de primavara,de care incepe sa-mi fie dor.Am folosit doar trusa 120 +primer,pentru ca e indispensabil la mine,asa cum v-am mai spus.

 Ce parere aveti?Prea mult verde?
 Goodbye!