New Eyebrows+new and amazing mascara

By | 3/14/2011 11:02:00 p.m.
Hi everyone!Asa cum v-am spus in posturile trecute urma sa merg la pensat motiv pentru care a trebuit sa le las sa creasca ceva,ceva.Et voila!


Sunt mandra de ele.Hihi!Miha chiar face treaba buna!Merci mult Miha!
Astazi o sa ma concentrez pe review-ul noului meu Mascara de la "La Roche Posay" de care sunt foarte mandra.Nu curge,nu imi afecteaza ochisorii,nu imi incarca genele foarte rau.
Am reusit sa-l achizitionez la oferta de la Centrofarm:"orice fond de ten are cadou o mascara".Cum as fi putut rezista la aceasta tentatie?
Desi am si nr 11 la fondul de ten am descoperit ca nuanta potrivita pentru  tenul meu este mai de graba nr 10,asa ca nu am stat pe ganduri si am mers frumusel in Bucuresti si l-am cumparat(Merci Nico pentru ajutor).Si bine am facut!Desi auzisem si de bine si de rau despre acest rimel vreau sa va spun ca inca odata brand-ul "La roche Posay" nu m-a dezamagit!
Rimelul nu curge,daca stii sa il aplici pun pariu ca nici nu incarca genele(eu mai am de lucru la partea asta) si cel mai mare plus este faptul ca nu afecteaza ochisorii de niciun fel ,el avand in compozitie lichid lacrimal care ajuta la o toleranta mai mare.Deci: persoanele cu ochisorii sensibili(vezi Ancuta) se pot bucura de el!
Am reusit sa fac rost de baterii si sa pozez ieri inainte sa plec la scoala si sprancenele si ochisorii cu rimelul aplicat pe gene si ia uitati cum arata:
Poze cu si fara.Mie-mi place ce face el acolo!
Un alt lucru pe care nu vreau sa-l omit este faptul ca face genele mai rezisente,avand compusi care nu le degradeaza,ci din contra le ajuta la alungire si rezistenta!NU cred ca mai are rost sa va spun ca parabenii si parfumul nu-si au locul in ingredientele sale.Hihi..Am convins pe cineva sa-l incerce?
P.S:Sa nu credeti ca pozele sunt facute dupa ce am aplicat fondul de ten,si ca acesta nu acopera.Pentru ceva timp vreau sa las tenul putin sa se recreeze,plus ca trebuie sa ajung la dermato si vreau sa fie cat mai natural.Promit ca o sa fac poze  before and after si la fondul de ten.
Bafta tuturor!