Prima data la Kangoo Jumps

By | 1/09/2013 08:36:00 p.m.
Buna !!!


    Pentru ca v-ati aratat interesate in a afla mai multe despre Kangoo Jumps m-am hotarat sa va povestesc pe scurt cam ce inseamna,cam cum decurge un antrenament si cam care este atmosfera de la curs.
    Eu ma gandesc de mult timp sa ma apuc de kangoo,cam de acum 3 ani de cand am vazut un interviw la TV cu Kinga la TVR in care prezenta "un nou mod revolutionar de a slabi".Atunci m-a incantat ideea de a face sport sarind si am tot sperat ca voi ajunge sa merg si eu macar la un antrenament.Mai tarziu,acum 2 ani s-a deschis si in Ploiesti o sala unde sunt cursuri de Kangoo,dar intr-un colt de oras,dupa orele 20,astfel ca nu am reusit niciodata sa ajung.
                                                                         sursa foto:

    Acum,cand am ajuns in Bucuresti am inceput sa caut,si sa caut si am aflat ca imediat langa mine se fac antrenamente de Kangoo.Acest lucru l-am aflat innainte de Craciun si de atunci mi-am pus in gand sa imi fac abonament imediat ce ma intorc.
    Iata-ma in Bucuresti.Luni am sunat,putin entuziasmata la nr de telefon gasit pe site si mi-a raspuns Diana care mi-a dat toate datele de care aveam nevoie si mi-a zis ca Luiza o sa ma astepte marti la antrenament.
    Toate bune si frumoase,se face marti,se fac orele 20 si eu plec spre sala.Ajung in mai putin de 5 minute(v-am zis ca e aproape de mine) si sunt intampinata de fete cu zambetul pe buze si cu pline de energie.Facem cunostinta,Luiza ma invata cum sa-mi incalt ghetele si peste 5 minute incepe antrenamentul.Programul este de 1 ora.In prima parte se fac sarituri usoare,de incalzire,toate in ritmul muzicii,urmand ca spre sfarsit totul sa se lege intr-o frumoasa coregrafie cu mai mult de 8 miscari distincte.Se realizeaza practic 40 de minute de sarituri dupa care 10-15 minute de stretching.
    In timpul programului fiecare isi dozeaza puterea si energia exact cum stie el mai bine,se admit pauze scurte pentru a bea apa si a sterge sudoarea cursa in timpul exercitiilor.Stai cu ochii pe vecinii tai si vezi ca ei continuua voiosi in timp ce tu simti ca-ti sare inima din piept si te intrebi"de ce nu  am facut eu sport in ultimul an?".Continui si tu pentru ca nu e normal sa te lasi batut de la prima sedinta,insa nu reusesti sa faci programul cap-coada si iei pauze mici de 10-30 de secunde pentru a bea apa.La final te uiti cu jind la colegii de breasla care nu au facut pauze si iti promiti ca la urmatorul antrenament vei inceca sa faci mai mult.
    Exact asa cum va asteptati,la antrenament erau in proportie de 90% fete,insa am avut placerea de a avea printre noi si un domn.
    Atmosfera a fost voioasa si imbietoare la sport pe tot parcursul antrenamentului,lucru care m-a determinat sa-mi cumpar un abonament de 8 sedinte pe care,promit ca le voi respecta.
    Nu stiu cat sport faceti voi,dar eu am luat o pauza de mai bine de jumate de an si mi-a fost putin dificil sa reintru in ritm,dar nu imposibil.

Later update:
Pentru ca m-ati intrebat de cat costa :
1 sedinta este 25 de lei
8 sedinte costa 150 de lei
12 sedinte costa 200 de lei
(preturile variaza in functie de locatia unde se realizeaza antrenamentele)
 
   Sper sa va ajute acest articol pe cei care inca nu au ajuns la vreo ora de kangoo,iar pe cei care au incercat vreau sa ii intreb ce pareri au?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com