Pharmaceris?Ceva nou ce merita incercat...

By | 1/13/2013 08:49:00 p.m.
Bunaaa!!!


     Acum cateva saptamani asteptam o prietena in zona Garii de Nord din Bucuresti si din plictiseala am intrat in Sensiblu sa ma uit ce noutati mai sunt pe la Boots,LRP si altele cand am dat peste niste produse noi,cel putin pentru mine,dar care mi-au starnit interesul.
    Aici vorbesc despre produsele Pharmaceris,care din cate am inteles de la asistenta din farmacie sunt produse noi ,disponibile doar in lantulde farmacii Sensiblu si care includ pe langa creme si altele(sampon,lotiuni solare) si cateva dermatocosmetice,cum ar fi fond de ten.Pentru ca eu sunt intr-o continua cautare de "fond de ten ideal" am zis ca trebuie sa il incerc.Din pacate nu aveau testere pentru nicio nuanta,dar tot asistenta mi-a zis ca acoperirea si rezistenta sunt destul de mari.A incercat sa ma faca sa cumpar,dar neputand sa vad exact nuantele am refuzat.



    Ma intreb daca voi ati auzit de aceasta firma?Dar de folosit ati folosit ceva de la ei?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com