Experienta cu masajul..

By | 12/15/2012 09:05:00 p.m.
Buna fetelor,


     Am stat putin sa ma gandesc daca sa va povestesc despre aceasta experienta,pe care v-am anuntat-o si inainte pe facebook.Trebuie sa recunosc ca nu prea am experiente cu masajul asa ca eram putin curioasa.Exact asa cum i-am spus si masorului,pana acum singurele masaje pe care le-am facut au fost in clinici specializate,cu pereti albi si medici imbacati in halate albe,exact ca la spital.Nu spun ca s-au si purtat cu mine ca la spital...Nu,Doamne fereste ,ca fugeam de acolo imediat,doar ca atmosfera nu era imbietoare pentru relaxare.
     Acum aproximativ o luna am fost invitata la evenimentul Himalaya Herbals ,si cu acest prilej tin sa le multumesc organizatorilor pentru invitatie.Ei bine,la acest eveniment am avut norocul sa castig un voucher cu o sedinta de masaj ayurvedic.Prima data m-am uitat cam stramb,dar am zis ca oricum nu sunt  in tema cu tipurile de masaj ca sa ma mai mir,asa ca mi-am zis"Lasa ca aflu eu",si asa a fost.

    In prima instanta am fost putin curioasa sa aflu cum de un restaurant,pentru ca Satya asta este,un restaurant vegan bazat pe principii Ayurvedice ,ofera servicii de masaj.Am vorbit cu cateva prietene acum putin timp despre experiente neplacute cu localuri si am aflat cu stupoare ca o vestita ceainarie era bordel,asa ca mi-am luat masurile de siguranta si m-am interesat bine inainte de a imi face programare.Ei bine,nici vorba de bordel,chiar din contra. Am primit doar profesionalism din partea staff-ului Satya asa ca am fost multumita din primul moment.



    Cum s-au petrecut lucrurile?Am sunat marti seara pentru o programare la masaj,si am hotarat ca miercuri ,la orele 16.00 sa realizez sedinta de masaj.La nici 5 minute am primit un telefon din partea masorului,care s-a prezentat si m-a intrebat cate ceva despre mine,ce tip de masaj doresc(aici a fost partea in care i-am explicat despre voucher),dar mai ales a fost interesat sa stiu daca sunt deranjata de faptul ca e barbat.I-am zis ca nu,dar a insistat sa-mi zica ca daca este vreo problema are 2 colege care mi-ar putea face masajul.Am zis din nou ca nu-i nimic si am hotarat sa ne vedem miercuri la 15.50 la Satya.
    Plecata de dimineata si mai mult decat inghetata am ajuns la pra stabilita la restaurant unde m-a intampinat Octavian,masorul cu care am discutat si ziua precedenta.Acum intervine primul lucru neplacut pe care l-am trait in cadrul acestei sedinte de masaj,si anume ca sala de masaj se afla undeva la demisol,si pentru a ajunge la ea se trece direct prin restaurant.Nu are rost sa va spun cum se uitam oamenii din restaurant la mine cand au vazut ca baiatul de langa mine zice:"Gata de masaj?".Avant in vedere domeniul in care activez si preconizez ca voi activa o viata intreaga,trebuie sa specific ca acest lucru este ,din punct de verede al unui designer,inadmisibil.Este un stres atat pentru cei din restaurant cat si pentru cel care urmeaza sa aiba sedinta de masaj.Sper doar ca locatia nu a fost aranjata de un designer,pentru ca atunci proprietarul a dat banii degeaba.
     M-am simtit pentru 1-2 minute nesigura de ceea ce urma sa se intample,desi cum v-am zis si mai sus,mi-am facut research-ul inca dinainte de a suna pentru programare.Am ajuns intr-un final la demisol(cam frig-trebuie specificat) unde am intrat intr-o camaruta de 2/3 m² putin cam neincalzita.Octavian mi-a spus ca "din nefericire se lucreaza la dus si ca nu o sa il pot folosi(acesta a fost al doilea lucru neplacut),dar am zis ca nu-i bai.Ma asteptam trebuie sa recunosc la un vestiar in care sa-mi pot lasa lucrurile,si toate cele specifice unui salon de masaj,dar "dezbracarea" s-a realizat in aceiasi sala de masaj,si lucrurile au fost puse pe un scaun asezat sub cuier.Trebuie sa mentionez ca nu este vina masorului,el saracul isi asezase lucrurile pe jos pentru a-mi oferi mie spatiu de depozitare.
   Sala aranjata foarte frumos,muzica orientala de relaxare,totul a fost foarte frumos...Mi-a placut tare mult atmosfera de acolo.Masorul a fost foarte atent.Am convenit ca masajul sa se realizeze asupra spatelui si picioarelor,sedinta de 50 de minute impartindu-se in 25 si 25 pntru fiecare.Singura problema pe care am avut-o in timpul masajului a fost faptul ca  de pe la jumatatea sedintei au inceput sa-mi inghete talpile,creandu-mi un disconfort greu de inlaturat.Nu-mi dau seama daca a fost din cauza mea,dar nu am fost racita ca sa spui ca era o stare generala.
   Trebuie sa recunosc ca asteptam sa se termine sedinta pentru a-mi putea incalzi picioarele care ajunsesera niste mici sloiuri de gheata.
   M-am relaxat,mi-a placut si ambientul,dar nu stiu daca m-as mai intoarce acolo in principal datorita frigului pe care l-am indurat.Vreau sa va spun ca am ajuns acasa sloi,si din cauza frigului de afara,desigur,dar care nu a fost foarte patrunzator datorita patului ca eram deja destul de inghetata.Imi dau seama ca e recesiune si toate cele,dar sincer ii transmit patronului de la Satya,ca incaperea de masaj are un perete afara,bai ca mai este si la demisol,si cel mai probabil,fiind oc asa veche peretii nu sunt izolati corespunzator,asa ca ar trebui sa puna un calorifer mai mare de 40/50 cm.
    Daca o sa mai merg acolo,cu siguranta va fi pe timp cald.Ii multumesc lui Octavian pentru masaj,am dormit in noaptea de dupa masaj 11 ore.S-au mirat fetele de acasa cum de ma culc la ora 9,dar pur si simplu trageam a  somn.
   Ii multumesc si lui Dumnezeu ca n-am racit dupa frigul simtit si ii promit ca data viitoare o sa fiu mai atenta.
   Mai jos aveti lista de tipuri de masaj pe care le puteti realiza la Satya.
  Ca sa recapitulez pentru cei carora le va fi greu sa inteleaga din articol ce argumente-s pro si care-s contra:
Pro:
1.Stufful foarte profi
2.Locatie aratoasa(chiar imi place cum e aranjat,compartimentarea ma deranjeaza)
3.Atmosfera placuta
4.Chiar te poti relaxa
5.Masaj de calitate(parerea mea)
Contra:
1.Oamenii se vor uita suspicios la tine cand treci pe langa ei,disparand dupa o perdea mov
2.Nu-i loc unde sa te poti pregati pentru sedinta de masaj
3.Sunt certati cu cei de la incalzire

  Daca le numerotati,ies mai multe pro,dar credeti-ma ca daca ti-e frig nu mai esti asa de incantat de cele pro.Sau cel putin eu asa vad.

   Voi ce spuneti?Ati fost vreodata la masaj?Dar la Satya ati fost?
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com