Apollo Mod Christmas Party!!!

By | 12/23/2012 08:42:00 p.m.


Buna fetelor,


    Imi cer scuze ca nu am reusit sa mai scriu articole pe parcursul acestei saptamani,dar am avut predare de proiect de amenajare acum,vineri si nu m-am potut concentra la nimic altceva.Sper ca saptamana voastra a fost mai putin aglomerata si mai putin stresanta decat a mea.
    Ei bine,desi saptamana a fist mai mult decat plina de munca,fetele de la Apollo Mod Distribution au reusit sa mi-o insenineze in seara de miercuri cand au lansat o noua gama de produse,si anume produsele:

    Mi-a facut o mare placere sa revad fete cunoscute si dragi mie,mai ales ca majoritatea sunt bloggerite care-mi sunt "colege de breasla" si cu care ma inteleg din priviri.Laura s-a intrecut pe ea si de aceasta data si a ales o locatie excelenta in centru,vizavi de Conservator .Locatia se numeste Bohemia Tea House si este un loc in care cu siguranta voi reveni cu drag de fiecare data cand voi avea ocazia.
     Ca sa va spun motivul pentru care fetele de la Apollo Mod ne-au chemat,va pot arata o poza sugestiva:
   Ei bine,de acum vom putea gasi si gene false Fing'rs la noi in tara,gene despre care fetele ne-au spus ca sunt best sellers in  mai multe tari ale lumii,lucru pe care Pixie l-a confirmat prin comentariile facute in timpul machiajului pe care l-a realizat special pentru pune in valoare aceste gene pe Georgia.
   Eu trebuie sa recunosc ca nu-s asa mare fana a genelor false, in principal pentru ca nu prea sunt in stare sa mi le aplic cum trebuie.Nu odata mi-a zis Pixie sa merg sa-mi arate cum,dar nu am reusit sa imi fac timp.
   Distractia a fost una pe cinste,incununata de voie buna si putin vin fiert la final.
   Am reusit sa "le fur" cateva poze fetelor asa ca vi le las si voua ca sa vedeti cat de vesele am fost:
  cu Jully,Pixie si Laura
                                                 V-am zis eu ca am fost vesela,iata si dovada

     La sfarsit am fost cadorisite cu o sacosa de bunatati:
    Vreau sa le multumesc pe aceasta cale fetelor de la Apollo Mod pentru invitatie si sa le spun si lor Craciun fericit si un an nou plin de bucurii si impliniri.

     
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com