Review Lancome Paris"Le Crayon Khol"

By | 10/20/2012 03:34:00 p.m.
Buna

    Voi incepe prin a-mi cere scuze pentru lipsa de pe blog,dar de saptamana viitoare lucrurile se vor schimba avand in vedere ca voi avea acces mai usor la internet.
    Acum ceva timp v-am vorbit despre faptul ca desi nu sunt prietena creioanelor de ochi,am decis sa incerc,la sugestia Irinei,creionul Lancome Paris"Le Crayon Khol".Ei bine,va pot spune ca ma bucur ca am facut acest pas pentru ca mi-am dat seama inca odata ca incercand de nenumarate ori,am ajuns la un nivel mult mai sus de usurinta a aplicarii produsului decat eram acum 2-3 saptamani.Chiar pot spune ca mi-as lasa la oparte tusul si as folosi zilnic acest creion.
    Ca sa vedeti de ce ma laud atat,am reusit sa fac cateva poze:


        Din cate puteti observa si in pozele de mai sus,am ajuns sa reusesc sa fac chiar si codita,ceea ce pentru mine este un maaare plus.
       Ca sa nu mai vorbesc despre mine,si sa ma axez pe eficacitatea produsului,va pot spune ca sunt super incantata de rezistenta lui.L-am aplicat pe pleoapa simpla,fara vreo alta baza si sincer  va spun ca nu s-a intins de fel,spre deosebire de gel lierul de la WnW care este o mare dezamagire.
     Mai sus aveti poze cu el aplicat pe pleoapa pudrata,pentru o mai mare rezistenta.
     Il recomand?Cu siguranta.Cum as putea sa nu recomand un produs care m-a facut sa nu ma mai feresc de creioane?

    Voi ce creioane folositi?Eu cred ca imi voi mai cumpara cateva culori,dar nu stiu ce firme sa aleg.Ce-mi recomandati?
    Daca sunteti interesate de acest produs,il puteti cumpara de la Irina(http://cosmeticecosmetice.blogspot.ro/)

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com