Review BB cream de la Skin79

By | 10/23/2012 07:14:00 p.m.
Neataaa!!!!

       Ce ma bucur ca in sfarsit am timp sa scriu acest review.Ma tin de mai bine de 1 luna,de cand am ajuns la Beauty Hair Expo de la Romexpo sa il scriu.
       Am fost asa fericita ca in sfarsit o sa imi pot cumpara BBcream-ul de la Skin79 incat am dat iama in stand minunandu-ma de cate bunatati aveau fetele acolo.Spre deosebire de reprezentantele celorlalte standuri,fetele de la Skin79 au fost mai mult decat dragute si mi-au oferit o multime de mostre,cam cat sa-mi ajunga mai bine de o luna.
       Din cate am inteles de la reprezentanta Skin79 acum,la sfarsitul lunii octombrie se va deschide in Mall Baneasa si primul magazin al firmei asa ca bucurestencele sunt,ca de obicei,privilegiate.
       Trebuie sa recunosc ca la inceput mi-a fost frica sa aplic produsul pe fata din cauza ca ma gandeam ca acesta i-ar putea face rau tenului meu,dar se pare ca s-au imprietenit mai repede decat credeam as aca nu am nicio problema cu el,chiar din contra,tenul pare a fi mai calm si mai curat,sau poate acest fapt se datoreaza si schimbarii produselor de ingrijire zilnica,dar nu asta conteaza,ci faptul ca produsul nu mi-a daunat.Nu mi-au aparut cosuri sau iritatii ceea ce pentru mine este de vis.
      Pentru necunoscatoare,aceasta firma este una koreeana,care s-a dezvoltat frumos si benefic pentru necesitatile noastre,ale femeilor.
     De curand o fata simpatica si cu ganduri bune pentru noi,celelalte fete din tara ei natala,s-a gandit sa aduca si la noi produsele asa ca zis si facut.
      Ce promit produsele Skin79?Ce imi place cel mai mult la aceste produse este faptul ca sunt impartite pe tipuri de tenuri,pe tipuri de nevoi si pe tipuri de preferinte.
     BBcream Skin79 are in compozitie si SPF,as ca nu trebuie sa ne mai facem probleme in ceea ce priveste razele violente ale soarelui(+25 SPF).De altfel,aceste produse au si proprietati anti aging si o acoperire destul de mare,mai mare decat a unor fonduri de ten chiar.
     Cred ca v-am spus de nenumarate ori ca nu sunt adepta folosirii fondului de ten in fiecare zi,dar credeti-ma va rog ca acest produs mi-a devenit indispensabil de aproximativ 1 luna de cand il folosesc zilnic.

Cam atatea mostre mai am in momentul de fata,si credeti-ma ca din saptamana in care am pus mana pe ele le-am folosit zilnic.Mostrele contin destul produs pentru doua aplicari asa ca o mostra am folosit-o 2 zile.
 Asa arata trusa mea de machiaj de la camin:
   Pentru tipul meu de ten,si anume mixt(gras in zona T si uscat in rest) cel mai potrivit BBcream este cel roz,care are de altfel si proprietatea de a se adapta culorii tenului.Eu trebuie sa recunosc ca n-am avut problema cu nuanta prea deschisa(imi zic prietenele care si-au insusit mostrele),deoarece am tenul prea deschis pentru orice fond de ten asa ca produsul este mai mult decat ideal.
  Nu stiu cum sa va explic senzatia pe care o am atunci cand am produsul aplicat pe ten,deoarece nu am experienta prea mare cu genul acesta de senzatii,dar pot spune ca e ca si cum nu as avea nimic pe ten.
  Singura mea "problema" cu acest BBcream este faptul ca din cauza SPF-ului tenul are o tendinta de lucire,dar am rezolvat-o cu un strat subtire-subtire de pudra aplicata in zonele cheie ale fetei.
  Imi mai place de altfel si faptul ca avand consistenta unei creme nu e nevoie sa folosesc pensula de aplicare a fondului de ten pentru ca tenul sa-mi arate natural si sa nu fie precum o masca.

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com