Vreti sa fiti crete?Luati de aici... -Review spuma de par de la Wella

By | 8/13/2012 10:19:00 a.m.

       Constat,cu surpriza,ca in zilele de lucru nu am probleme in a ma trezi de dimineata,spre deosebire de weekend cand lenevesc in pat pana la orele amiezii(total neobisnuit mie).
       Astazi va voi prezenta un produs pe care de mult  tin sa vi-l prezint deoarece este MI-NU-NAT,dar timpul nu mi-a dat ocazia.Acesta poarta numele de BOOST BOUNDS(Curl Enhancing Mousse) si este un produs al Wella Professionals.
       Acest produs l-am primit de la Wella Professionals Romania pentru a vedea efectele exacte ale sale.Trebuie sa recunosc ca la inceput am fost reticenta,dar datorita incurajarilor Cosminei si Ancai,doua crete veritabile,am zis sa-i dau o sansa.Toate experientele mele cu spume de par pentru incretire s-au terminat tragic,atat pentru mine cat si pentru produse,ajungand intr-un final in cosul de gunoi.Problema mea cu spumele este faptul ca imi ingrasa parul atat de tare incat a doua zi trebuia sa il spal,ceea ce pe mine ma chinuie foaaarte tare,dar mai ales imi chinuie parul care spalat foarte des incepea sa se usuce,si sa se rupa,urmand ca eu sa raman cheala(am preconizat eu).
       Dar ca sa nu va mai tin pe intuneric,asa arata produsul:
       (In colet au fost ascunse si 2 brosuri,dar si 3 benzi de elastice curcubeu care imi sunt cele mai bune prietene deoarece stau permanent in portfard,iar atunci cand am nevoie de unul,si sunt pe strada nu-mi fac probleme-as acum faceam inainte-ca trebuie sa caut un magazin de unde sa-mi iau)
      Aceasta spuma de par face parte din gama de Styling a celor de la Wella,gama profesionala pe care o puteti gasi doar in magazinele de specialitate si in saloane.
       Prima data am vrut sa o incerc la banchetul de sfarsit de liceu,insa Natalia nu m-a lasat sa-mi port pletele pe umeri asa ca am fost nevoita sa merg sa-mi aranjese un coc,fapt care m-a obligat sa aman ceva timp incercarea acesteia.
      Cand am apucat in sfarsit sa incep sa o folosesc,am zis ca daca tot fac o schimbare sa incerc si o masca noua,cu placenta (de la Kallos cred),dar care mi-a facut matreata si nu se curata din par,asa ca am renuntat la ea,dar si la spuma pentru o luna,pana am reusit sa scap de matreata si de masca respectiva din par.
      Am inceput sa o reflosesc acum 2 saptamani,si credeti-ma ca nu-mi vine sa cred ca nu am aflat de ea pana acum.Parul meu nu a fost cret de cand m-am nascut,ci a inceput sa se increteasca datorita hormonilor adolescentini pe care corpul ii are,asa ca am observat ca odata cu trecerea adolescentei,si parul a inceput sa-si piarda din cret.
      Ca sa va explic despre ce discut aveti mai jos o poza constatatoare:

     Asa arata parul meu fara produse de styling.Nu pot spune ca nu-mi place,ca as minti,dar as vrea sa fie cum era odata,sa fie cret-cret.
     Pentru a putea voi face diferenta am facut poze si dupa aplicarea spumei.Aceasta se aplica pe parul umed  si ,in cazul meu se asteapta sa se usuce asa,naturel.Daca voi va impacati cu fheonul,puteti usca si cu acela, sau puteti folosi un ondulator,mie nu-mi plac...



     Din cate puteti observa si din poze,diferenta este crunt vizibila.Acum ca am rezolvat si problema cu matreata,a devenit prietena cea mai buna a parului meu.Nu ingrasa,nu usuca,totul este favorabil.
     Mie-mi place tare mult.Si sunt sigura ca atunci cand o voi termina(cred ca o sa ma tina ceva timp ca nu e nevoie de mult produs pentru a se creea ce vedeti mai sus).
     Am incercat produsul si pe mama,care nu are parul cret.S-a spalat pe par,am aplicat o cantitate mica de spuma si l-am uscat cu difuzorul,rezultatul a fost uimitor.cretulini peste tot.I-a placut de n-a mai putut,as ca de atunci numai creata se poarta.N-am apucat sa-i fac poza,dar cand reusesc promit un later update ca sa vedeti si voi.
 
      Ce spurneti?Voi cum va readuceti buclele la viata?
     

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com