My every day makeup!!!

By | 8/14/2012 11:09:00 a.m.
Neataaa!!!

       
        Se pare ca astazi n-am mai fost chiar atat de matinala,dar ma revansez cu un machiaj,ca tot nu mai postasem de multicel unul.Trebuie sa recunosc ca mi-am cam pierdut indemanarea de a face poze machiajelor,fapt pentru care nu-mi place nimicunul cum ajunge sa se vada in poze,astfel neajungand pe blog.
        Machiajul de astazi este machiajul meu uzual,cel mai simplu si mai indragit :





      Am folosit Primer Radiant,paleta "Au Naturel" de la Sleek,tusul Very Me de la Oriflame(prietenul meu de nadejde),si un creion Ada pentru linia de jos,trebuie sa recunosc ca partea de sus ramane neschimbata ,singurul lucru pe care-l schimb zilnic este nuanta de jos,o adaptez in functie de outfit....Am mai adaugat o pereche de gene false si un rimel de la Maybelline pe care ma gandesc sa-l schimb...

      Chiar voiam sa ma ajutati si pe mine.Voi ce rimeluri imi recomandati?
      Care este machiajul vostru de zi cu zi?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com