Visina putedra NOTD -by Kallos

By | 8/09/2012 11:19:00 a.m.
Neataaa!!!

      Astazi va scriu din Bucuresti,pe fuga,deoarece mai tarziu merg la preselectiile pe nevazute de la Vocea Romaniei.Nu,nu merg sa cant,am zis ca de data asta ii las sa mai stranga bani si particip la urmatorul sezon.
     Am zis ca acum,ca mi-au crescut unghiile ,ma pot mandri si eu asa ca am hotarats a va arat noua mea feblete(in materie de oja).Saptamana viitoare  v-am pregatit un articol despre produsele destinate ingrijirii unghiilor,asa ca trebuia sa merg sa-mi cumpar solutia de la Kallos pentru uscarea rapida a ojei(sticluta pe care o aveam deja nu mai avea nimic in ea),asa ca am ajuns sa imi cumpar alte cateva oje,printre care si aceasta:


Lumina natur;a"


   M-am invatat minte,dupa 2 oje Orly si un Opi ca scump nu e neaparat egal cu calitate,asa ca -am decis ca in materie de oje sa nu mai arunc banii pe fereastra si sa-mi cumpar oje la preturi mici,si care tin la fel sau chiar mai mult decat cele mult laudate.
    Avand in vedere domeniul in care activez,pentru mine ergonomia produselor este una dintre cele mai importante aspecte ale acestora,asa ca din acest punct de vedere Kallos are o bila neagra de la mine pentru ca nu este deloc usor sa ti intre degele capacul mare de plastic,si in acelasi timp sa ai si grija sa nu-ti strici unghiile deja facute.
    In rest,nu pot decat sa laud aceasta oja,care-mi este pe unghii si acum,dupa ce ieri am spalat si am facut pateuri cu branza,si credeti-ma ca n-a sarit nici macar o bucatica.
   Pozele sunt realizate in dimineata aceasta,asa ca si ele sunt o dovada a ceea ce va spun.
O recomand?DAAAA,cel putin calitativ vorbind,deoarece nu stiu daca toate va impacati cu nuanta aleasa de mine.
 
    Voi ati incercat produsele Kallos?Care dintre ele v-au placut?

Later edit:
     Pentru ca au existat intrebari referitoare la rezistenta ,dar si la efectul ojei asupra unghiilor m-am hotarat sa vin sa va arat cum aratau unghiile dupa 5 zile de purtat aceasta oja:


   Oja nu a suferit modificari de  culoare sau consistenta,si credeti-ma ca nu se ciobise decat la degetul aratator al mainii drepte(am spalat cada intr-una din zile si de atunci asa a ramas),asa ca pentru mine aceasta oja este de o supercalitate si cred ca o sa merg sa vad ce mai pot gasi pe la standul Kallos.
   Dupa cate puteti observa si voi,culoarea unghiilor nu s-a schimbat,oja neavand un efect de colorare a acestora.

    Voi ce cautati la o oja?Rezistenta?Culoare?Luciu?


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com