Ce ne ajuta sa slabim...

By | 8/07/2012 11:08:00 a.m.
Neataaa!!!


      Nu va fi o premiera,asa ca va spun de acum ca pentru a realiza acest articol am invitat-o pe Anca sa ne povesteasca experienta ei,urmand sa v-o povestesc si eu pe-a mea.
      In iunie am fost contactata de reprezentantul www.cafeminceur.ro si intrebata daca doresc sa testez 2 dintre produsele de pe site.Stand sa ma gandesc(atunci eram cu BAC-ul asa ca timpul era o mare problema) mi-am dat seama ca Anca tocmai intrase intr-o cura de slabire(ce sa slabeasca oare...dar ma rog..nu intelege ca 55kg pentru 1.70 e ok),asa ca m-am gandit ca putem lua un produs pentru mine si unul pentru ea.
      Ne-am hotarat sa incercam Ciocolata Dietetica Minceur(eu),iar Anca a vrut Cafeaua Dietetica Minceur.
      Ce informatii am gasit despre cafea:




"Cafeaua Minceur este un produs natural ambalat in cutii mari de 157 grame sau in cutii cu 20 de pliculete de cafea. Se serveste o ceasca sau doua pe zi, dupa placul fiecaruia. Recomandat pentru eficienta maxim este consumul a 2 cesti normale de cafea zi. Se pregateste la fel cu o cafea instant(cu apa calda) si se poate indulci dupa gust cu zahar, zahar brun sau zaharina. O cutie cu 20 de pliculete va ajunge pentru 20 de zile, iar o cutie cu 157 grame va ajunge 31 de zile.
Cine poate consuma Cafea Minceur ?
Atat femeile cat si barbatii care doresc sa slabeasca si sa obtina o talie mai subtire. Fiind un produs 100% din cafea arabica naturala se poate consuma si de catre persoanele care tin diete stricte.
La ce ajuta ?
Ajuta la topirea grasimii de pe organism si reducerea asimilarii lipidelor din dieta. In acelasi timp este o metoda foarte placuta si usoara de a slabi care are o eficienta testata a formulei DM26.
Cum actioneaza Cafeaua Dietetica Minceur?
Formula DM 26 iti aduce ii ofera organismului tai cativa ingredienti activi care au rolul de a elimina grasimea. Acestia sunt:
Guarana – Arde si topeste Grasimile de pe intreg corpul in special din zona burtii si a picioarelor.
Ceai Verde] – Accelereaza metabolismul si are un efect detoxifiant eliminand toxinele din corp
Cicoare – Ajuta la stoparea extinderii grasimii
Cardon – Ajuta la eliminarea din organism a grasimii
Slabire si Placere
Slabire deoarece in fiecare zi organismul tau primeste necesarul din formula inovativa de slabire DM26. Ingrediente naturale care sunt aduse pe aceasta cale in organismul tau mobilizeaza grasimile existente si previn depunerea grasimilor din fiecare masa din zi.
Placere deoarece formula DM 26 este asociata cu aroma delicioasa a unei cafele arabice 100% naturala."
   Ce spune Anca:"Buna din nou.Desi stiu ca poate ve imaginati ca am unul,doi pitici pe creier,credeti-ma ca pentru o dansatoare(eu)greutatea de 55 kg este relativ mare,asa ca odata cu venirea verii mi-am dorit sa ajung la o greutate de aproximativ 50 kg,ceea ce sunt pe cale sa reusesc.De cand am inceput regimul,am eliminat painea si pastele din meniul meu,iar de cand Maria mi-a spus de cafea,dar mai exact de cand mi-a dat-o,am renuntat si la cafeaua obisnuita.Ca si gust nu va pot spune decat ca nu fac nicio diferenta specifica intre cafeaua dietetica si cea obisnuita,asa ca nu mi-a fost greu sa ma adaptez.Ca efect pot spune ca am simtit o mai mare senzatie de satietate dupa ce o beau.Mie-mi face foarte bine aceasta senzatie datorita poftei mele continuue de mancare,mai ales dulciuri.Am inceput sa beau 2 cesti de cafea Minceur pe zi de la sfarsitul lunii iunie,si acum am ajuns la 51 de kg.La mine pierderea in greutate se rezuma in principal la scaderea masei musculare,asa ca sportul mi-a fost interzis.Vad ca si colega mea de apartament si-ar dori sa o incerce mai mult timp asa ca tare cred ca o sa dam o comanda pentru alte 2 cutii.Sper ca v-am ajutat.Papa"

    Nu stiu cat de concisa a reusit Anca sa fie,avand in vedere ca nevoile ei nu erau cele mai mari,si nici de o urgenta extraordinara.La mine a fost o provocare si mai mare deoarece intrerupand orice activitate sportiva de la Craciun am luat 3 kg de-a popa.Aceste mici tablete de ciocolata neagra de "administreaza"cate una dupa fiecare masa.


   Ce informatii am gasit despre ciocolata:
Ciocolata Neagra Minceur sub forma de patratele este un produs natural ambalat in cutii de 150 de grame continand 30 de patratele de ciocolata delicioasa. Pentru a obtine continutul zilnic al formulei DM 26 se recomanda consumarea unui patratel de ciocolata neagra dupa fiecare din cele 3 mese principale ale zilei. De fiecare data cand simtiti nevoie de ceva dulce puteti servi un patratel din ciocolata neagra minceur fara griji. Acesta va ajuta sa va mentineti silueta si chiar sa slabiti pana la 5 kg pe luna in cel mai placut mod. Daca veti consuma 3 patratele de ciocolata pe zi, o cutie de ciocolata neagra va ajunge pentru 10 zile. Daca veti consuma un alt produs de slabire din gama minceur precum cafea, cappucino sau ciocolata calda, este suficient sa consumati doar un patratel de ciocolata neagra pe zi si astfel o cutie va ajunge pentru 30 de zile.
Cine poate consuma Ciocolata Neagra Minceur ?
Atat femeile cat si barbatii care simt nevoia de a consuma dulce si de a slabit in acelasi timp. Ciocolata neagra minceur poate fi inclusa ca dulce in orice dieta de slabire pe care doriti sa o urmati.
La ce ajuta ?
Ajuta la o slabire regulata de pana la 3-5 kg intr-o luna de zile(in medie). In sfarsit puteti savura o ciocolata de slabit delicioasa fara sa va temeti ca va ingrasati, ci din contra, veti slabi facand acest lucru. Consumul de ciocolata neagra minceur va imbunatati tranzitul intestinal si va ajuta sa slabiti si din talie in acelasi timp.
Cum actioneaza Ciocolata Neagra Minceur?
Formula DM 26 iti aduce ii ofera organismului tai cativa ingredienti activi care au rolul de a elimina grasimea. Acestia sunt:
Guarana – Arde si topeste Grasimile de pe intreg corpul in special din zona burtii si a picioarelor.
Ceai Verde] – Accelereaza metabolismul si are un efect detoxifiant eliminand toxinele din corp
Cicoare – Ajuta la stoparea extinderii grasimii
Cardon – Ajuta la eliminarea din organism a grasimii
Slabire si Placere
Slabire deoarece in fiecare zi organismul tau primeste 1,45 mg din formula inovativa de slabire DM26. Ingrediente naturale care sunt aduse pe aceasta cale in organismul tau mobilizeaza grasimile existente si previn depunerea grasimilor din fiecare masa din zi.
Placere deoarece formula DM 26 este asociata cu aroma delicioasa a unei ciocolate negre sanatoase care nu contine zahar ci este indulcita cu cel mai sanatos indulcitor natural, extractul de stevia.

    Eu am reusit sa dau jos cele 3 kg luate in aceasta perioada,dar trebuie sa recunosc ca am facut si sport,pentru ca de-fara el nu se poate.Inca nu am terminat cutia de tablete de ciocolata,asa ca o sa revin cu un later update pentru a va spune exact la ce greutate am ajuns.

   Pe voi va tenteaza cafeaua /cappucino/ciocolata dietetica?Ce folositi sau la ce renuntati atunci can doriti sa slabiti?

  Produsele le puteti gasi aici: www.cafeminceur.ro


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com