Produse noi de la Complexul Apicol

By | 6/19/2012 08:52:00 a.m.
Neataaa!!!


     Ma bucur sa fiu una dintre persoanele care va dau o veste asa de buna.Mereu am fost impresionata placut de produsele romanesti in principal datorita calitatii pe care o ofera cumparatorilor.Prima data am aflat despre produsele cosmetice ale celor de la Complex Apicol de la mama care folosea de ani buni crema lor:"Apidermin".Am incercat si eu crema,dar s-a dovedit a fi mult prea grasa pentru tenul meu mixt,asa ca am reusit sa o intrebuintez in alte moduri,transformand-o in tratamentul ideal pentru mainile si coatele uscate.
     Dar ca sa revin la noutatile despre care va vorbeam in titlul postarii,o sa va spun ca ele constau in GELURI DE DUS.Nu pot sa va spun cat de incantata am fost cand am aflat ca s-au gandit si la acest factor,din punctul meu de vedere destul de important,avand in vedere igiena personala.
    Eu am ales sa testez:

 Si consistenta:

 Cel mai mult mi-a placut cel Floral,dar diferentierea am realizat-o doar datorita mirosului.Nu pot sa va spun exact diferenta dintre ele ,deoarece le-am alternat.Important este ca ambele mi-au hranit pielea,lasand-o fina si frumos parfumata.La mine acestea sunt principalele criterii pe care-mi aleg gelurile de dus.Pot sa va spun ca o sa cumpar toate produsele din gama  pentru ca sunt produse foarte bune din punct de vedere calitativ.O sa cumpar cateva si pentru prietenele mele,asa poate-si dau si ele seama ca nu doar produsele din afara tarii sunt bune(aviz cititoarelor).

  Gelurile se pot cumpara din magazinele plafar ,farmacii si hypermarket-uri(eu am vazut in Carrefour) la un pret in jur de 10 lei.

  Ati incercat produsele de la Complexul Apicol?Ce parere v-au creat?


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com