Campania Ivatherm-a ajuns coletul

By | 6/15/2012 08:30:00 p.m.

Buna,

       Astazi ,dupa o zi lunga de de munca si drumuri prin soare m-a sunat (cand eram in tren spre casa)  curierul sa-mi spuna ca in jumatate de ora ajunge la mine.Am fost tare fericita sa aflu ca voi fi acasa cand  va ajunge ,deoarece prima mea grija atunci cand m-a anuntat Trenderita Cristina ca au plecat coletele din Timisoara a fost sa  reusesc sa fiu acasa ca sa il pot ridica.

       Campania Ivatherm 2012 isi propune sa ne invete pe noi,femeile,sa ne ingrijim pielea cat mai bine,asa ca am primit spre testare 6 produse,3 pentru noi,bloggeritele,si 3 pentru cea mai importanta femeie din viata noastra.Eu am ales sa-i fac o bucurie lui V si sa o rasfat cu 2 creme una pentru ochi si cealalta pentru fata.Pentru mine am ales fondul de ten Joviale pe care imi doream de mult sa-l incerc,si  "Spray-ul pentru protectie solara 50+ " pentru a-mi proteja pielea de razele "violente" ale soarelui..Cei de la Ivatherm au fost draguti si ne-au trimis si 2 spray-uri cu apa termala de la Herculane,apa proaspata,de-anoastra.
    
      In curand vor urma review-uri atat ale mele,cat si ale lui V,pentru ca a promis ca o sa mai scrie,dar nu si-a tinut promisiunea.


 Voi ati folosit produse Ivatherm?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com