Review Gel Liner de la Essence

By | 3/29/2012 09:09:00 a.m.
Buna!!!

      Astazi va voi vorbi despre mult laudatul gel liner de la Essence.In primul rand vreau sa va spun,acelora dintre voi care nu stiau deja,ca din februarie se gasesc si la noi produsele Essence,la preturi mai mult decat accesibile.Deocamdata stiu de 2 standuri in Bucuresti:unul in Bucur Obor si unul in Bazar Express din Crangasi.
      Ca sa nu mai lungesc vorba si sa ajung la partea cea mai interesanta o sa incep cu pozele.
Asa arata el in borcanas:



 Gelul aplicat:

 Ustensile folosite:
Il recomand?Ca sa fiu sincera nu stiu sa va spun exact.Are si parti bune,si parti nu tocmai bune.Pot spune ca-mi place foarte mult ca nu-mi intareste pensulele si ca este usor de manevrat,ca este destul de rezistent la apa,dar toate acestea se naruie in momentul in care,dupa 5-6 ore  ajung in fata unei oglinzi si vad ca acesta a inceput sa coboare,dand o tenta de cearcane ochilor mei.Din acest motiv,credeti-ma ca am ramas tot la tusul de la Oriflame,care desi este aplicat dimineata pe la 7 jumatate,rezista si nu se intinde de la locul lui pana seara ,sa zicem orele 19.

Later update: Pentru ca am vazut cat mai multe intrebari despre acest gel liner m-am hotarat sa imi spun parerea sincera despre acest produs.Pentru mine acesta este o dezamaire,dar deja m-am obisnuit ca toate produsele laudate sa nu-mi fie bune.Dupa UDPP si altele,acesta apare pe lista produselor laudate ,dar care mie nu-si face loc in categoria produselor care mie-mi plac.Acum,ca este vara,am vazut exact ceea ce se intampla cu el,si credeti-ma ca dupa 2-3 ore,desi aplicat peste primer + fard ,el se intinde.


Ati incercat gel liner-ul de la essence?Sunteti multumite de el?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com