N-am nevoie decat de curaj ca sa intru in 19

By | 3/28/2012 08:50:00 a.m.
Neata!!!

     De data aceasta vin si va multumesc ,voua celora care va regasiti in articolele mele.Daca in iarna spuneam ca-mi doresc sanatate ,noroc si iubire,acum va spun ca adaug acestei scurte liste un mic condiment si anume, CURAJUL.
     Ieri am primit o veste care-mi schimba complet programul si ideea pe care o aveam despre desfasurarea acestui an asa ca de acum inainte prezenta mea va fi mult mai putin observabila,fapt usor sesizabil datorita numarului mult mai mic de postari care vor fi afisate pe site.In orice caz,daca nu voi fi capabila sa postez voi gasi un inlocuitor,asa ca SUDESSA va continua cu mine sau fara(eu sper ca voi fi prin preajma).

     Va urez o primavara frumoasa si fara griji.
 
   A voastra,
            Maria
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com