Review demachiant Balea

By | 3/31/2012 10:51:00 a.m.
Neata!!!

      Nu stiu ce se intampla cu mine de in ultima perioada am realizat numai review-uri,dar va asigur ca acestea vor continua.Sper doar ca parerile mele va ajuta pentru a va alege produse calitative si daca se poate la un pret acceptabil.
      Astazi va voi vorbi despre demachiantul care a luat locul celui bifazic de la Farmec despre care auzisem multe pareri bune,dar care pentru mine nu a facut decat sa-mi arda pielea.
      Trebuie sa mentionez ca acest demachiant l-am folosit alternativ cu cel de la La Roche Posay
El arata asa:
 
Il recomand? DA,il recomand pentru ca ,desi nu-l pot compara cu cel de la La Roche Posay,acesta isi face treaba si nu ataca pielea.Din cate spun producatorii acesta are in compozitie si vitamina B5,el incercand astfel sa si hraneasca pielea,dar despre asta nu pot spune prea multe pentru ca nu am vazut nicio diferenta.
   Din pacate acest produs se poate cumpara numai din magazinele DM,care,asa cum probabil stim cu totii,nu se gasesc chiar peste tot.
   Nu va faceti iluzii ca este cel mai bun demachiant pentru ca nu este,este doar "varianta de rezerva" atunci cand sunteti intr-o dilema.

   Sfatul meu este ca daca aveti pielea sensibila sa va feriti de demachiantele BIFAZICE ca de dracu,pentru ca ,din proprie experienta va spun,o sa simtiti ca va ard pielea,in special pleoapele.

   Ati folosit demachiante bifazice?Ce parere aveti despre ele?Ati incercat alt demachiant care credeti ca merita incercat?


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com