Va doriti comanda pe Benefitcosmetics.com?

By | 2/18/2012 08:13:00 a.m.
Buna!!!

     M-am gandit sa va intreb totusi pentru ca am vazut cat de receptive ati fost la comanda pe iHerb.com.
     Mi-am dorit inca de la Craciun sa dau o comanda pe benefitcosmetics.com,dar am zis sa mai astept.Pentru ca vine primavara si trebuie sa ne schimbam rutina de ingrijire a fetei,inclusiv produsele cosmetice.
    Ca si cost de transport,pentru ca acesta este principalul factor "perturbator" al comenzilor din state,pot sa va spun ca daca aduman o comanda mai mare de 125$ transportul va fi gratis.

    Si aici aveti preturile transformate in lei:
The POREfessional care in sephora costa peste 120 de lei
si Boing care la Sephora costa 97 lei

   Din punctul meu de vedere preturile sunt mai mult decat acceptabile,avand in vedere ca in Sephora corectorul Boing costa 97 de lei,deci cu aproape jumatate din suma "oficiala".

 
   Daca va hotarati sa realizam o comanda comuna astept mail-urile voastre :sudessasblog@yahoo.com, si daca aveti intrebari sau nelamuriri puteti comanda mai jos,in casuta de comentarii.


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com