Review Maybelline The Colossal Volume Expres Mascara

By | 2/20/2012 08:39:00 a.m.
Neata!!!

       Ma gandeam de mult sa realizez un review acestui rimel,dar se pare ca pana acum nu am gasit timpul necesar.Ma bucur ca Makeuponline.ro s-a gandit la mine si l-a adaugat in colet,astfel amintindu-mi de ce m-a indragostit de el.
      Asa arata :




Periuta nu este din silicon,fapt care pentru mine conteaza in materie de 60% atinci cand imi aleg un rimel.Consider ca periutele obisnuite dau mai mult volum si distribuie mult mai bine produsul pe gene decat cele din silicon.

Il recomand?DA,deoarece este singurul rimel, care nu e waterproof , care rezita pe gene mai bine de 12 ore fara a curge si a-mi face ochii sa arate incercanati.

L-am cumparat de mai bine de 3 ori,si le multumesc celor de la Makeuponline.ro ca s-au gandit sa-l adauge in colet,era unul din produsele aflate pe lista "must buy".

Il puteti achizitiona de pe www.makeuopnline.ro la pretul de 32.05 lei.


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com