Review Pudra Maybelline Affinitone

By | 2/12/2012 11:17:00 p.m.
Buna!!!

     Astazi va voi povesti cu ce pudra mi-am inselat minunata mea pudra Alverde.
     Desi caut sa-mi pun cat mai putine produse pe fata,motiv pentru care fondul de ten este doar pentru "ocazii" (stiu ca exista filosofia conform careia fondul de ten protejeaza tenul,este falsa si promit ca voi vorbi despre acest lucru intr-o postare viitoare) a fost o mare placere sa descopr ca produsele cosmetice se imbunatatesc si usor,usor se ajunge la ceeac e trebuie.
     Astazi o sa va vorbesc despre Pudra Maybelline Affinitone .
   Ea arata asa: 




   Pentru mine este culoarea ideala,fiind prima si cea mai deschisa nuanta.Din punctul meu de vedere este o pudra buna,dar sincera sa fiu nu prea pot face diferenta intre o pudra buna si una proasta pentru ca nu am incercat pana acum niciuna care sa ma dezamageasca.Pe mine o pudra ma tine foarte mult(~2 ani) asa ca nu le schimb foarte des si nu am decat una de obicei pentru ca nu vad motivul cumpararii altora decat cea pe care o folosesc.
  Folosita cu fondul de ten  Affinitone despre care v-am vorbit aici ea ofera un finish mat fara sa creeze senszatia unei masti.
O recomand?Da,dar asa cum am spus si mai sus nu stiu daca este pudra ideala deoarece nu am avut experiente neplacute cu pudrele.Din puncul meu de vedere intra in categoria produselor bune.


O puteti gasi pe www.makeuponline.ro la pretul de 47.68 de lei.


Voi ce spuneti?Ati incercat-o?




Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com