Cum e sa implinesti 1 an...

By | 2/13/2012 09:04:00 a.m.
Neataaaa!
(consider ca poza ma caracterizeaza,la fel ca si citatul"Vesela,comunicativa si...inca ceva"pe care l-am gasit in romanul Adela)
    Ei bine,astazi se implineste un an de cand am hotarat s-o las pe Mosuche si sa o creez pe Sudessa.Pentru ambele trebuie sa-i multumesc lui Edi,care a stiut cand si cum sa-mi puna fiecare dintre aceste doua nickname-uri si pentru care pot spune ca m-a ajutat in procesul de  creare a acestor doua pagini.



    Motivul mutarii a fost unul simplu,descoperirea frumusetii care pana atunci insemna "natural".
    Daca veti accesa Mosuche veti vedea exact ce fel de subiecte trata aceasta si mai ales in ce mod,iar pe pagina cercei,pandantive si brose veti putea vedea cateva dintre creatiile mele din acel moment.
   Nu stiu  daca este necesar sau daca o sa intereseze pe cineva urmatoarele randuri,dar ma simt obligata ca dupa un an de blogging sa expun aceste lucruri:
(este seria lucrurilo pe care nu le fac si nu le voi face)
1.Nu o sa intreb niciodata ce se doreste sa se gaseasca pe acest blog,nu din inganfare,ci din simplu motiv al proprietatii acestui blog.Consider ca atata timp cat este blogul meu lucrurile stau cum doresc eu,evident in limita decentei si a celor 7 ani de acasa,pe care sunt sigura ca nu i-am incalcat.
2.Nu consider necesar sa sterg comentariile negative sau rautacioase,motiv pentru care nu o sa filtrez niciodata comentariile primite.Nu am nimic de ascuns si nu consider ca un comentariu rautacios imi va distruge imaginea sau va schimba cuiva parerea despre mine.
3.Nu realizez tag-uri (din proprie initiativa) in nicio situatie fie ele de orice fel.Nu am realizat niciodata si nu consider necesar sa raspund unor intrebari fara a le argumenta.Va multumesc voua,celora care imi premiati blogul cu astfel de tag-uri,si va asigur ca pentru mine aprecierea si prietenia voastra inseaman foarte mult.
4.Nu-mi editez pozele pentru ca nu caut perfectiunea care nu poate fi atinsa,asa ca daca o sa am sprancenele nepensate sau o pata a unui fost cos,va rog sa treceti peste,deoarece se mai intampla.

  Cu speranta ca nu am suparat pe nimeni cu aceste mici "nu-uri" vreau sa va multumesc voua,celora care ati fost alaturi de mine si care m-ati ajutat sa cresc.
  Fetelor din beauty-blogosfera tin sa le multumesc in special pentru ca au stiut de fiecare data sa-mi raspunda la intrebari si nu s-au uitat de sus la mine cand eram la inceput.

   Tot ce-mi doresc atat pentru mine,cat si pentru acest blog este pace,sanatate si fericire pentru ca de restul ma voi ocupa personal.

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com