Review masti pentru fata Mario Badescu

By | 2/27/2012 08:35:00 a.m.
Neata!!!

    Aceasta postare sta in drafts de ceva timp pentru ca am vrut sa fiu sigura de cele ce va voi spune.O sa iau pe rand produsele Mario Badescu ale caror mostre le-am primit cu coletul de la Carespot.
   Mario Badescu Almond Honey Non-Abrasive Face Scrub

  Despre acest scrub pot spune ca este cel mai bun incercat de mine.De la miros,care pe mine ma innebuneste: este o combinatie intre miere si nuci(masca nu mentioneaza nucile pe lista de ingrediente,dar am vrut sa va orientez spre un tip de miros) care este dementiala.
  Trebuie sa recunosc ca in prima faza m-am multumit doar cu mirositul,deoarece am fost reticenta in a il folosi,lasand-o pe mama sa se bucure de beneficiile lui,dar ulterior mi-am bagat si eu nasul(la propriu) in borcanel si m-am bucurat de o exfoliere a fetei foarte blanda si de efect.
  Produsul poate fi cumparat de pe www.carespot.ro la pretul de 94 de lei pentru 118 ml.
  Il recomand?Cu siguranta,mai ales persoanelor care au suferit,sau sufera de deshidratarea a pielii,sau de afectiuni acneice,pentru ca desi poarta numele de "exfoliant",acesta nu zgarie sau distruge pielea.


    Masca de fata Mario Badescu Cucumber Tonic Mask

  Aceasta masca a reusit sa ma scape de problemele aparute din cauza punctelor negre.Porii dilatati ,trebuie sa recunoastem ca sunt o problema pentru majoritatea dintre noi,necontand varsta.
  Efectul racoritor pe care-l promite nu pot spune ca l-am simtit deoarece am obiceiul de a ma spala cu apa cat mai rece pe fata,asa ca nu mi-am dat seama daca racoarea a venit de la masca sau de la apa,dar stiu ca in general,mastile cu castravete ajuta la revitalizarea si revigorarea tenului.
   O recomand?Doar celora care au probleme cu tenul,in sensul porilor dilatati,a pielii care strange si a excesului de sebum.Nu stiu daca aceasta masca s-ar potrivi si tenului uscat,dar nu vad de ce i-ar dauna.
   O putetu cumpara de asemenea de pe www.carespot.ro la pretul de 113 lei


    Masca de fata Mario Badescu Enzyme Revitalizing Mask

    O mansca mai potrivita pentru tenul uscat al mamei nici ca se putea sa incerce.A iubit-o de primul moment in care a aplicat-o pe fata si de atunci o foloseste cam de 2 ori pe saptamana,aspectul acesteia fiind vizibil schimbat.Oboseala si deshidratarea pe care le acumulase in organism i se citeau pe fata,asa cum i se citesc si acum,atunci cand uita sa se "mascuiasca",dar spre norocul ei ,aici intru eu in actiune si,oricat de lenesa ar fi nu scapa pana nu o aplica.
    Aceasta masca este special creata pentru tenurile mature,motiv pentru care i-am pasat-o in intregime ei.
   O recomand?Eu nu stiu,dar mama cu siguranta,pentru ca ea a incercat-o.cred ca fiecare mamica ar trebuis a o aiba in setratul cu produse de ingrijire,pentru a-i lua putin din oboseala acumulata pe parcursul unei zile.
   Se poate cumpara de pe www.carespot.ro la pretul de 125 de lei.



Voi ati incercat vreuna dintre aceste masti?Va tenteaza?


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com