Review Foundation Brush-Ecotools

By | 2/07/2012 11:22:00 a.m.
Neata!

     Pentru ca am vazut ca marea majoritate si-a dorit sa afle cum este pensula pentru fondul de ten de la Ecotools pe care am achizitionat-o de pe iHerb.com,m-am hotarat sa fie acesta primul review.
     Datorita experientei mele mai vechi cu ecotools pot spune ca stiam la ce sa ma astept:peri fini,calitate garantata.Singura mea frica era aceea ca perii ar putea lasa dare de fond de ten,dar m-am linistit repede.Pentru ca nu sunt persoana care sa poata astepta pana sa incerce un anumit lucru,vreau sa va spun ca aceasta pensula a fost testata de a doua zi de cand am primit coletul(as fi testat-o eu si in prima zi,dar am luat coletul de la posta pe la ora 19,asa ca nu mai avea rost).
     Eu am testat-o numai cu fonduri de ten lichide:LRP si Affinitone 24 de la Maybelline,la care urmeaza sa fac review.In poze vedeti atat pansula cat si cum arata fondul de ten aplicat pe fata cu ajutorul ei.
     Asa arata pensula:
 
                                                             (pensula era folosita)

Si acum ce face pensula:
Before:

After:



   Trebuie sa mentionez ca inainte de a face aceste poze pielea mea a suferit cateva modificari din cauza frigului,care au facut-o sa se descuameze.
Am folosit aici dinful de ten de la LRP ,pe care urmeaza sa-l achizitionez,din nou.

   Parerea mea?MERITA.Nu stiu cum este F80 de la Sigma,dar am auzit atat pareri pro cat si contra(e magnifica/inghite mult produs),dar stiu cum este aceasta si pot spune ca ma bucur ca nu am cumparat F80(pe care cred ca-l voi cumpara pana la urma,dar nu acum).Penrula este moale,si nu "inghite" mult produs.
   Pe iHerb.com puteti gasi aceasta pensula,cat si pensula clasica pentru fond de ten.Eu mi-am ales-o pe cea retractabila deoarece urasc ideea de a cara pensulele in geanta intr-o punga,impreuna cu altele,pentru ca bacteriile sa se imprastie si sa ajunga un "tot unitar".
Singurele minusuri pe care i le pot aduce sunt acelea ca atunci cand o spal trebuie sa fiu foarte atenta ca apa sa nu ajunga in "carcasa" de aluminiu,si mai este o problema,legata tot de carcasa ,care nu este tocmai"ermetica".

  Daca doriti sa realizati o comanda pe iHerb.com si sunteti la prima comanda puteti avea o reducere de 5$ din costul total al comenzii(practic nu mai platiti transportul) completand in bara de deasupra totalului cu codul SUD143.


   Ce spuneti?Eu cred ca am facut afacere buna cu aceasta pensula!va tenteaza ceva de pe iHerb.com?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com