Comanda mea pe iHerb.com

By | 2/05/2012 02:13:00 p.m.
Neata!!!

     Ma bucur ca sunteti incantati de noul giveaway si ca v-ati isncris deja in numar mare.
     Nu ma bucur ca ninge ca-n povesti si ca examenul imi va fi amanat din nou...
 
    Trecand la lucruri cu adevarat serioase vreau sa va prezint partea mea din comanda pe care am dat-o acum ~1 luna impreuna cu fetele pe iHerb.com.


Lista completa include:Sampon Giovanni
                                      Perie retractabila pentru fond de ten
                                      Doua perii pentru aplicarea fardului
                                      Bureti pentru spalarea fetei
                                 si mai sunt doua mostre de balsam pentru par

Parerea mea?Doamne ajuta ca au ajuns!!!Cele 3 colete au ajuns cu bine,intr-un timp record:7 zile lucratoare!,fiind frumos legate impreuna pentru a ajunge in acelasi timp.

Aceasta a fost prima comanda colectiva.Inca nu sunt sigura daca vor mai exista,dar in cazul in care ma voi razgandi ,si voi hotara sa mai realizez o sa ma asigur ca nu o sa ies ,din nou,pe minus.
In perioada urmatoare voi realiza review-uri pentru fiecare produs in parte.Care v-ati dori sa fie primul?


Cod de reducere pe www.iherb.com : SUD143 
    Daca sunteti la prima comanda pe iHerb.com ,introduceti codul de mai sus si veti avea 5$ reducere la intreaga comanda.




               
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com