Everyday by Sleek

By | 1/05/2012 09:02:00 a.m.

 In obisnuita mea graba m-am gandit sa va prezint noile mele minunatii:
 De mult  ma gandeam sa-mi iau Au Naturel,dar odata cu aceasta m-am hotarat sa-mi comand si Oh so Special care este divina.Probabil ca multe dintre voi stiti despre ce este vorba cand auzitit de Sleek,dar sunt la fel de sigura ca sunt foarte multe fete care nu au auzit de aceste produse.Ei bine,pentreu cele din urma vreau sa fac un mic istoric:

Aceste produse sunt acelea care au zguduit in anul 2011 lumea make-up artistilor(nu cred ca e cineva care sa nu aiba,sau sa fi auzit de ele si sa fie in domeniu).De ce spun ca au zguduit?Pai in principal deoarece raportul calitate-pret este cu mult in favoarea calitatii,ele putand fi cumparate cu doar 35-37 de lei de pe http://makeup-shop.ro/.Ce am observat eu ,cel putin in cazul meu ele incep sa se stranga in pliurile pleoapei dupa 1-2 ore,dar daca folosesc un primer(cel de la Radiant) imi rezista si 12-13 ore(am incercat ieri)
  Sper ca am facut putina lumina in cazul Sleek,asa ca o sa va prezint si culorile:
Pentru Au Naturel:
Pentru Oh so Special:

 Si acum machiajul de ieri care a rezistat de la 9 pana la 23:

 Voi ce palete Sleek va doriti,eu nu ma las pana nu-mi iau si Original!!!

Have a good day!

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com