Doriti o comanda Iherb.com? Cost transport aporximativ 5 lei

By | 1/06/2012 01:30:00 p.m.
Neata!
  Pentru ca am promis ca o sa fac o comanda pe Iherb.com si pentru ca am vazut ca multe dintr evoi sunt doritoare de a plasa o comanda,dar nu au card m-am hotarat sa realizez aceasta comanda,si rugamineta mea este sa-mi lasati un mail in care sa-mi spuneti ce si cum.
  Banii vor fi pusi in contul meu(pentru nelamuriri privitoare la incredere puteti intreba  pe DragonFly sau pe Jully cu care am dat comanda data trecuta).
  Astept initiativa voastra si tare mi-as dori sa nu fiu intrebata daca pot pune eu bani de la mine pentru ca acest lucru nu se va intampla in primul rand deoarece nu ii am(sunt totusi eleva,si mama nu-mi da bani pt produsele de make-up asa ca ma descurc si eu cum pot,din alocatie si bursa) si in al doilea rand pentru ca nu risc sa raman cu produse pe care sa nu le folosesc.
  "Data limita" este LUNI,9,ianuarie.
 
Voi ce va doriti de pe Iherb?
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com