Toleriane Ultra de La Roche Posay---MAMA VORBESTE!

By | 11/26/2011 03:52:00 p.m.
Buna scumpelor!

  O sa-mi incep "discursul" prin a-mi cere scuze de lipsa de care am dat doavada in ultimele saptamani,dar sunt sigura ca stiti ce inseamna un program incarcat si ca nu v-ati suparat .
  In prima mea postare v-am vorbit despre cele 2 creme care-mi usurat viata,mai exact viata tenului meu.Daca in momentul acela eram mai mult decat multumita de  Hydraphase Intense Riche,dar racirea vremii m-a facut sa simt nevoia de o crema mai grasa,asa ca am apelat la vechea Nivea(e veche pentru ca se gaseste de mult timp pe piata,nu era invechita),asa cum am specificat si aici.
   Ei bine,desi nu-mi place ,trebuie sa recunosc ca Maria a avut dreptate si nu la mult timp dupa inceperea folosirii,tenul meu s-a iritat,asa ca vechea Nivea a ajuns crema de calcaie si de maini.Sa mai zica cineva ca fetele nu recicleaza.
   Ca sa nu va mai plimb aiurea  o sa va spun ca am descoperit "raiul" pentru tenul meu.Acest "rai" se numeste Toleriane Ultra si se poate gasi in orice farmacie care comercializeaza produse La Roche Posay.
Mi-am cumparat aceasta crema dupa ce m-am iritat de la Nivea.Eram in cautare de o crema  pentru piele hipersensibila,dar care sa satisfaca si nevoile tenului meu,asa ca farmacista mi-a indicat-o pe aceasta.Am testat-o si  ca sa fiu sincera am cumparat-o cu frica,dar dupa prima aplicare mi-am dat seama ca frica era nefondata.
  Crema este ,cred,cea mai grasa pe care o puteti gasi printre cremele de la La Roche Posay,si este fara parabeni,fara conservanti,in principal este fara orice ar face rau tenului.
 Asa arata :


Indicatii si ingrediente:

Imi place atat de mult tubul ,mai ales ca au pus crema intr-o punguta care o protejeaza,nelasand-o sa se raspandeasca prin tot recipientul.Cred ca o sa refolosesc recipientul dupa ce termin crema,deocamdata nu stiu ce anume o sa pun in el,dar sigur ma ajuta Maria.
Si acum,ca sa fac exact cum mi-a spus Maria:
O recomand?Da,cu toata increderea ,fetelor care se confrunta cu tenul uscat si sensibil si sunt sigura ca in ianuarie o sa-mi cumpar o alta sticluta pentru ca aceasta este deja pe jumatate.La mine o crema tine aproximativ 2 luni.Poate se gandeste Mosul si la mine si o primesc de Craciun.

Ei bine,imi mai cer inca odata scuze pentru sambetele in care am lipsit,dar si pentru cele in care voi mai lipsi (sper ca acum cu venirea iernii sa nu mai fie asa numeroase).

Cu drag,
         V.


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com