Crema anticelulitica Revicel

By | 11/23/2011 04:44:00 p.m.
Neataaa!
Din fericire ma numar si eu printre norocoasele care testeaza Revicel,asa ca in urmatoarea perioada o sa auziti destul de multe despre aceasta crema anticelulitica atat de la mine cat si de la celelalte trendetitze.
Stiu ca o sa va  simtiti sufocate de aceasta campanie,asa ca eu o sa incerc sa ma limitez la minimul necesar in ceea ce priveste prezentarea acestei  creme,dar si in ceea ce priveste efectele,mai ales ca nu ma astept la efecte vizibile.
Nu spun mai multe ca nu vreau sa cobesc.
Si pozele:


Pot sa spun,ca sa repar ce am spus mai sus cu asteptarile mele vis-a-vis de  calitatile acestei creme ,ca textura e muult mai placuta decat celelalte incercate(vezi elmiplant,etc..)
P.S:O sa fie doua pareri,una a mea si una a mamei,care se pare ca a tras din nou chiulul de pe blog.


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com