Pericolul care nu te lasa sa transpiri!

By | 9/02/2011 11:48:00 a.m.
Neata!
Ieri am vorbit despre epilarea definitiva a axilei,sia sa cum le-am spus si prietenelor mele ,acel articol am vrut sa fie primul pas spre a vorbi despre  frica  mea.
Astazi voi vorbi despre antiperspirante.De mult ma uit dupa un antiperspirant natural bun.Nu am cumparat niciunul,dar nici nu am auzit numai de bine despre ele asa ca m-am gandit sa scriu aici,poate va ajutati voi.

De ceva ani folosesc numai Dove,care isi face treaba excelent,dar care are in compozit si Aluminiu care afecteaza atat pielea cat si organele interne,si poate da chiar si Cancer la san,lucru care pe mine m-a speriat cel mai tare.Ieri am fost o fuga prin Real si am analizat toate celelalte deodorante.Ei ce sa vad?Toate contineau Aluminiu.
Stiu ca am citit de cateva ori pe bloguri despre deodorantele naturale,dar nu mai tin minte exact unde.M-ati putea ajuta?
Voi ce parere aveti despre deodorantele naturale?Ati incercat?
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com