Sampoane Bioderma-parerea mea

By | 7/08/2011 09:41:00 a.m.

    Astazi va voi vorbi despre "minunatele" sampoane de la Bioderma. Stiti ca va povesteam acum ceva timp ca am probleme cu scalpul..pruritul nu mai disparea,deshidraratea era la ordinea zilei,etc...
    Mi-am mai revenit in mod surprinzator cu Head&Shoulders.Mancarimea a disparut aproape total,deshidratarea si daca e nu mai e asa vizibila.
Pentru a ajunge la subiectul zilei de azi trebuie sa va povestesc cum am ajuns sa iau sampoanele de la Bioderma..In perioada mentionata mai sus eram in cautarea unui sampon bun asa ca am mers in farmacie si am intrebat ce e mai bun pentru prurit si  asa zisa "matreata" care ma deranja..Domnisoara nici nu a bagat in seama ca i-am spus despre prurit si mi-a dat un samopn tratament de la Bioderma,destul de scump pentru cantitatea sa(~50 lei).La momentul respectiv nu am mai stat sa citesc exact pe el..stiti cum sunt vanzatoarele care nu te lasa nici macar sa te uiti la vitrine fara sa te intrebe"va pot ajuta cu ceva?",asa era si farmacista mea,lucru care m-a inebunit si m-a facut sa vreau sa ies cat mai repede de acolo.Asa am luat eu samponul taratament pentru matreata....am uitat sa va spun ca matreata e o boala a scalpului si ca nu se prezinta prin coji mari desprinse de scalp..acea afectiune se numeste deshidratare,ceea ce aveam si eu...
Am ajuns acasa m-am spalat cu el..parca era mai bine ...acolo scria ca trebuie tratament 3 saptamani..am facut ceea ce scria acolo dar nimic special nu s-a intaplat...Asa am ajuns sa cumpar cel de-al 2-lea samopn de la Bioderma....Vazand ca mancarimea a mai disparut,nu de tot dar era diminuata m-am gandit intr-un moment de "luciditate" si chef de cheltuit bani sa merg sa-mi cumpar samponul pentru par gras de la ei...Nimic mai gresit!!!!
Ingrasa parul,nu face spuma decat daca insisti excesiv..parul e curatat cat de cat....Dupa vreo 2 saptamani de folosire,si tipete din partea mamei careia nu ii facea spuma(Ea voia spuma!..de ce nu face spuma?,e stricat,de ce nu am fost atenta cand l-am cumparat?)  am renuntat la el...Eu am crezut ca daca e fara chimicale si alti daunatori o sa ma ajute..ei bine..nu m-a ajutat deloc..doar m-a usurat de bani(~50 lei)..si asa am scapat eu de un milion de lei cu care puteam sa-mi iau ceva de la L'oreal:sampon si balsam!!!!!
Recomandarea mea?
Eu zic nu merita cumparat...daca am ajuns sa scap de mancarime cu head&shoulders categoric nu merita.S-ar putea ca pe un scalp ne violat de atatea samopane (ca al meu) sa fie bun...dar nu va pot da nicio parere in cazul acela....
Ufff...Acum sper doar sa nu revina pruritul....Ah..am o mare problema la H&S,nu se mai increteste.....Ceea ce e mult mai rau decat un prurit..incep sa prefer pruritul cretului....
Aveti idee ce ma poate ajuta in aceasta problema?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com