Sambata torida

By | 7/09/2011 03:45:00 p.m.
Nu stiu cum este pe la voi,dar la mine este fooooarte cald...
Astazi,dis de dimineata (~6:00 a.m.) am plecat la tara.In mod normal acum as fi fost inca acolo,trebaluind ,dar avand in vedere vremea de afara ne-am hotarat sa nu stam mai tarziu de 12 pentru ca riscam sa facem o insolatie de toooata frumusetea.Nu aveam de gand sa ma bronzez,dar soarele s-a distrat pe pielea mea(cea care nu era acoperita) si m-a lasat cam ca o tabla de sah,decat ca cu rosu in loc de negru.
Sunt obosita,mi-e somn,nu pot sa dorm,am treaba....de la orele 18:00 are loc un spectacol pe Bulevardul Castanilor,mai exact la foisor,unde suntem invitati sa dansam.
Sper ca ziua sa se termine undeva la o terasa cu o limonaaaada mare din care sa ma pot racori.
Racorire placuta si voua!
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com