Premiiiiii!

By | 7/12/2011 10:18:00 a.m.
Saptamana trecuta a fost cea mai fericita saptamana a mea de cand am intrat in blogosfera.Spun asta deoarece am castigat pentru prima data nu unul ci doua giveaway-uri....Ieeeeei
Cei de la e-cosmetic  mi-au oferit ceva ce imi doream de fooooarte multi timp si eram hotarata sa-mi cumpar o paleta pentru a-l avea.Vorbesc despre UDPP:
Pentru cei care nu stiu ce este si la ce foloseste o sa spun doar ca este un primer pentru ochi care face fardul sa reziste mult mai mult pe pleoapa,fara sa se stranga,sa curga sau sa se intinda.Deocamdata nu am reusit sa fac o comparatie intre Radiant si UDPP,dar promit ca o sa realizez si o postare in care sa le compar.
Al 2-lea premiu  l-am primit de la Dariaa.Cu ea am reusit sa ma intalnesc.Ieeei
Am primit :

 Bratara este suuper.O ador,mai ales datorita faptului ca e adusa de la mare...Ce-as vrea sa fiu si eu acum la mare....

Multumesc foarte mult pentru premii.
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com