False Lashes form KKcenterhk.com

By | 7/11/2011 09:41:00 a.m.
Neaaaaata!
Astazi ne asteapta o alta zi torida,cel ptin pe noi,cei din sudul tarii.E bine sa ne inarmam cu palarii si sticle de apa pentru a ne proteza de canicula care pune stapanire pe zilele noastre.
Astazi vreau sa va vorbesc despre genele false pe care vi le-am prezentat zilele trecute si la care nu reusisem sa fac rost de adeziv.Ei bine acum am adeziv,nu e ceea ce imi doream(ma deranjeaza ca e negru) ,dar ma descurc.
Dupa lupte seculare si distrugerea a 2 perechi de gene am reusit sa le aplic astfel incat sa nu-mi strice machiajul si sa fie cat mai aproape de linia genelor naturale.
Despre gene pot sa va sun ca sunt multumita...nu pot sa spun ca se aplica usor,dar nici greu..au momente in care se dezlipesc,dar asta poate fi si vina mea,asa ca nu va bazati pe mine deocamdata.
Le puteti gasi pe site-ul celor de la  KKcenterhk.com  de unde va puteti alege.Pe mine ma incanta o trusa de 88 Warm .
In concluzie eu sunt foarte multumita de serviciile celor de la KKcenterhk.com  si pot sa ii recomand.Cred ca o sa realizez o comanda pentru trusa 88,dar inca ma mai gandesc daca am cu adevarat nevoie de ea...Stiti cum e....Uff..
Va las cu pozele:










Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com