Despre" Margarita cu gheata"

By | 5/19/2011 12:05:00 p.m.
     Acum cateva zile v-am povestit despre una din noile mele achizitii in materie de carti.Ei bine,in aceasta dimineata am reusit sa o termin de citit.Pentru ca v-am promis ca o sa va impartasesc parerile mele vis-a-vis de calitatea ei am hotarat sa nu mai pierd timpul si sa realizez aceasta postare chiar azi.Hihi!
    Dupa cum v-am povestit si in prima postare,este o carte care pormite multe.Este o carte de citit in vacanta,in metrou,in autobus.Cine vrea sa citeasca ceva inteligent si care sa simta ca-i transmite cu adevarat un mesaj,sa nu citeasca aceasta carte.Eu am ales sa o citesc datorita perioadei stresante prin care trec.Cand o sa am timp o sa va povestesc si despre "Pe culmile dispararii" de Emil Cioran,desi nu stiu cata lume ar fi interesata de aceasta,care chiar trasmite un mesaj.
   Revenind la "carticele pentru fetite" pot sa va spun ca aceasta carte face parte din acea categorie de  carti pe care o citesti pe nerasuflate.Tot respectul meu pentru Lauren Henderson care a reusit sa ma tina cu sufletul la gura pana la ultimele pagini ale romanului.
    As recomanda cartea oricui?Da,in special barbatilor.Este o carte excelenta pentru analizarea gandirii feminine.Poate pe noi fetele nu ne da pe spate modul de gandire al lui Sam(,o tanara sculptorita din Anglia,care aunge sa fie angajata unui teatru),dar pe barbati sigur o sa-i amuze,si o sa le deschida o portita spre intrebarea"Asa gandeste si iubita mea?E mai rationala decat credeam!".
    Stiu ca suntem in secolul vitezei,dar trebuie sa invatam sa cititm de placere,pentru ca citim pentru noi.Aceste carti sunt facute special pentru cei carora nu prea le stau cartile in mana,ele avand o tinta sigura,si anume devorarea lor!
Zambiti,merita!