Weekend in Bucharest

By | 3/14/2011 10:33:00 a.m.


Neata!Stiu ca am luat o pauza de la postat,dar de vineri am fost plecata in Bucuresti ,deci mi-a fost imposibil sa postez.
Ma bucur ca am ajuns intr-un final in Bucuresti,pentru ca de vreo 2 saptamani tot ziceam  ca ma duc si nu ma tineam de cuvant.Sa va impartasesc cateva impresii:Cafeneaua mea preferata ramane tot Cafepedia(ador ciocolata lor calda),clubul unde merg cu orice ocazie:Salsa for you!,pizzeria preferata:Jerry's(imi aduce aminte de Kentucky-pentru cunoscatorii ploiesteni).
Ei bine au fost 2 zile pline,pline.HIhi!Am ajuns pana la Fashion House din Militari,pana in Plazza, dar si in AFI Cotroceni.Ah..sa nu uit de Bucuresti Mall,unde am fost sa o vad pe Nico,careia ii multumesc pe aceasta cale ca nu m-a uitat si a avut grija sa imi pastreze rimelul de la"La Roche Posay" care era la oferta fondului de ten...Din pacate nu am gasit-o acolo,lucru care m-a intristat..Ufff.Dar ii promit ca la urmatoarea venire un Bucuresti o sa ajung si pe la ea!
Am ajuns si prin Unirii,dar ca de obicei nu m-a incantat nimic de pe acolo,mai ales ca la "Kendra" era inventar.
Fetele din blogosfera mi-au spus ca s-a deschis de ceva timp DM  intre Universitate si Unirii,asa ca am luat-o la pas.Am auzit de produsele Balea,asa ca mi-am luat si eu cate ceva,printre care si servetelele demachiante(pentru curatarea tenului)de care sunt absolut incantata,si care stiu ca vor deveni indispensabile,mai  ales datorita pretului lor(~8-9 lei-25 de bucati),dar si calitatii...sunt primele servetele demachiante care nu-mi fac ochii sa lacrimeze...cele de la Nivea chiar imi inrosesc tare rau ochisorii.
O sa fac review-uri "ca lumea" cand o sa am putin timp.Momentan sunt intr-o cursa contra cronometru!
Bafta tuturor!