Boots

By | 3/10/2011 12:01:00 p.m.
Hi everyone!
Am stat si m-am gandit despre ce sa va vorbesc azi si ,facand un mic research in folder-ul cu poze pentru blog am gasit :
Minunata mea crema de corp de la boots cu Mango si Babasu.Adorabila,atat pentru miros cat si pentru eficienta.Prima data mi-a fost daruita de Teo acum un an si ceva.Am cumparat pana acum alte 3 cutii,pentru ca este atat de hidratanta incat corpul meu s-a "abonat" la ea.
Mi-am cumparat o alta cutie de curand,si odata cu ea am cumparat si body scrub-ul din aceiasi gama.Sincera sa fiu sunt putin dezamagita de eficienta lui.Isi face treaba,dar ma asteptam la mai mult.Nu mai e nevoie sa va spun  ca miroase de-ti vine sa-l mananci pe paine.Hihi!As fi vrut  sa aiba o consistenta mai mare,mi se pare ca pana si crema e puin mai "tare" decat el.Bine,eu acum il compar cu body scrubul care mie mi-a placut cel mai mult(vorbesc de cele cumparate,pentru ca de obicei folosesc zahar,sau zat de cafea)"Exfoliant de corp cu zahar brun"-Planet Spa-Avon.Acea pot sa spun ca e preferatul meu din scrub-urile care se comercializeaza pe piata romaneasca.Din pacate m-am tot uitat in ultimul timp dupa el prin brosuri,dar fara succes.Hfff!
Imi ramane sa ma bucur de mirosul body scrubului de la boots,pentru ca de exfoliat,nu ma astept la foarte multe de la el.Sunt sigura ca nu o sa-l mai cumpar,chiar daca o sa fie la oferta cu crema,care pana acum ramane pe primul loc in topul celor mai frumos mirositoare si hidratante creme de corp.
P.S.:Pentru ca Boots implineste 5 ani de cand se comercializeaza in Romania gasim o oferta la Sensiblu:Oricare 2 produse Boots cumparate iti aduc cadou o trusa de machiaj No7.Avantajos nu?
Have a sunny day!