Review "MegaEyes Creme Eyeliner" de la WnW

By | 10/07/2012 09:28:00 p.m.
Buna seara,


     Incep acest articol prin a-mi cere scuze pentru absenta prelungita de pe blog.O sa incerc sa rezolv aceasta problema,dar va rog sa imi adordati si mie putin timp,ca de...abia am inceput si eu facultatea,sunt boboaca.
     Pentru ca acum cateva saptamani v-am promis ca o sa revin cu un review al tusului pe care l-am primit spre testare de la www.beautylist.ro am hotarat ca acesta este momentul oportun.
     Ca sa va reamintesc cum arata produsul:
     Trebuie sa recunosc ca-mi pusesem destule sperante in el,dar se pare ca degeaba.L-am purtat in zile toride,si in zile ploioase,dar si in zile in care temperatura de afara era mai mult decat perfecta pentru ca machiajul sa se pastreze intact.
     Am incercat in toate modurile posibile sa-l fac sa nu curga,si sa nu mi se intinda pe pleoapa,dar degeaba.
    Ca sa intelegeti ce spun am realizat poze in momente diferite ale zilei:
    La 2 ore dupa aplicare:

     Seara,cand m-am intors acasa(recunosc ca pe parcursul zilei am mai sters din linia de deasupra):


    Il recomand?NU,sub nicio forma.Poate am primit eu o varianta mai veche,sau poate am pleoapele prea uleioase,dar asta nu justifica motivul pentru care produsul nu rezista nici macar cu primer.
    Imi pare rau ca aceasta a fost prima mea experienta cu produsele Wet'n'Wild,dar cred ca nu o sa mai incerc vreun produs de-al lor.

    Voi ce spuneti?Sunteti multumite de produsele W'n'W?Ati incercat acest tus?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com