Autumn Giveaway - Sleek&WnW products

By | 10/14/2012 11:38:00 a.m.
Buuunaaa!!!


      Stiti ca v-am spus ca am o surpriza pentru voi,nu?Ei bine,cu ajutorul dat de  Makeup Shop am reusit sa pun la punct un proiect pentru acelea dintre voi care-si doresc produse de makeup in ton cu toamna.
      Pentru ca imi doresc ca doua dintre voi,cititoarele mele sa se bucure de premii in aceasta toamna,am decis ca vom pune la bataie 2 palete care au aproximativ aceleasi nuante,ele fiind subtonuri de albastru.Eu am paleta Bad Girl de la Sleek,si sincer va spun ca in zilele innorate mi se potriveste manusa.

 
       Acestea sunt cele doua premii puse la bataie.Chiar sunt curioasa cate doritoare o sa avem.

Ce trebuie sa faceti?

1.Insriere prin GFC(Google Friend Connect-> in partea de sus a paginii gasiti butonul cu " Inscrieti-va pe acest site" pe un fond albastru)
 2.LIKE paginii de facebook Sudessa( in dreapta a ecranului-sidebar-ul din dreapta ) si paginii Makeup Shop
3.Share/Distribuie pe facebook link-ul acestei postari sau puteti realiza o postare pe blogul vostru.
4.Comentariu cu nume GFC si nume facebook si link-ul share-ului,dar sa ne spuneti si care este produsul preferat de pe site-ul www.makeup-shop.ro.

    La acest concurs vor exista 2 castigatoare,care vor fi extrase in maxim 24 de ore de la incetarea concursului.Concursul incepe azi si se incheie peste doua saptamani la orele 18.00.

 

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com