De ce prefer genele naturale, dar rimelate si nu extensiile de gene

By | 7/18/2017 03:23:00 p.m.
    In ultimul clip postat pe canalul meu de youtube v-am luat la prima sedinta de aplicare a extensiilor de gene, sedinta care eu consider ca a fost si ultima. De ce? Va explic in acest articol cj lux de amanunte.
     M-am tot gandit, am tot cochetat cu aceasta idee. Am tot vorbit cu bloggerite care au si sunt entuziasmate, am vorbit si cu cele carora li se par o povara. Am intrebat la cine sa merg sa imi puna, am auzit variante multe si sunt sigura ca toate recomandarile erau motivate. Am ales intr-un final salonul Le Boudoir-Boutique de Beaute pentru ca am vrut sa merg la cineva cunoscut, aici o gasiti pe Dana, dar si pentru ca am vazut mai multe "opere de arta".
     Eu eram interesata de un look natural, deloc ostentativ, dar care sa imi contureze frumos ochii fara a aplica gene false sau mascara. Initial m-am gandit ca extensiile de gene sunt o varianta foarte buna pentru nunta (niciodata nu mi-au placut genele false si mi se par destul de greu de purtat de mine) asa ca tot terminasem facultatea, urma absolvirea si balul si am zis sa imi fac o pofta (care sa nu ingrase).
     Nu o sa va povestesc cum a decurs ziua respectiva pentru ca puteti vedea in vlogul din ziua respectiva, dar trebuie sa va spun ca Dana a fost foarte atenta la detalii. In ziua aceea mi-a aranjat si sprancenele care arata WOW!!!, si mi-a pus si extensii. Totul a descurs precum stabiliseram, si la 13:30 plecam de la salon cu noile mele gene fluturandu-se.
     Mi-au placut! Mi se par o varianta foarte buna pentru persoanele care nu se prea machiaza deoarece aduce efectul de accent pe care il dorim asupra privirii. Dana mi le-a pus naturale, dar foarte dese, exact cum imi imaginam. Am avut grija de ele, le-am periat, le-am crescut am facut tot ce trebuia, doar ca... din puncul meu de vedere, odata pus machiajul pe pleoapa ele isi pierd din valoare. Parca nu se mai vad. Revin si spun ca este strict parerea mea, eu am vrut un look natural, ce am primit merita nota 10 fara doar si poate, doar ca eu ma asteptam ca ele sa "pop up" oricand, nu doar cand nu am machiaj...
      Am avut ceva probeme si cu faptul ca au inceput sa ma intepe putin ochii de la ele. Mi-e foarte greu sa ma demachiez deoarece din teama de a nu le smulge parca nu ajung la baza genelor pentru a lua tot machiajul. vineri se fac doua saptamani de cand le am si va spun sincer ca mi-e dor sa am genele mele naturale simple.
      Cand am mers la machiajul de test i-am spus Adelei temerile mele referitoare la faptul ca machiajul imi va face genele sa nu se vada, dar a reusit ea, cu multe nuante de auriu sa faca un contrast placut si sa le faca vizibile, dar sincer va spun ca eu una nu am nici indemanarea si nici rabdarea sa lucrez un machiaj de zi atata cat a lucrat ea la cel de eveniment.
      In concluzie, ma oftic putin ca am aruncat banii pe ceva ce nu m-a multumit pe deplin, dar macar am incercat si acum nu o sa mai tanjesc dupa ele. Le felicit pe fetele carora le plac si ma bucur ca ele sunt multumite, dar eu o sa raman la genele mele naturale.
       La nunta am discutat cu Adela si am hotarat ca o sa am gene tip smoc. O sa incerc sa imi iau si eu un set sa vad daca ma obisnuiesc cu ele. Aveti recomandari de locuri de unde le-as putea cumpara? Branduri?

Zambiti,merita! Astept intrebarile, sfaturile si criticile voastre pe sudessasblog@yahoo.com