Maybelline anticearcăn The Eraser Eye | Review, Video

By | 6/08/2017 09:20:00 a.m.
     În perioada ce tocmai a trecut am fost în căutarea anticearcanului/ corectorului perfect așa că am dat banii pe tot felul de produse. Unul dintre cele despre care consider că merită să vorbesc este The Eraser Eye de la Maybelline NY. 
      Deși există pe piață de la noi doar trei nuanțe: Brightner, Light și Medium,iar mie mi s-ar fi potrivit Fair,  trebuie să recunosc că m-am bucurat când am citit faptul că o să apără deoarece mă tot gândeam dacă să dau sau nu comandă de el, din State evident, și chiar mă întrebăm dacă merită sau nu deranjul.
      Am realizat un clip în care să vedeți atât metodă de aplicare a produsului, cât și rezistentă lui pe parcursul zilei.
      Vizionare plăcută:


Zambiti,merita! Astept intrebarile, sfaturile si criticile voastre pe sudessasblog@yahoo.com