Experienta mea cu stickerele pentru unghii

By | 1/26/2013 12:16:00 p.m.
Buna,



     Nu stiu cum este pe la voi,dar la mine a inceput din nou sa ninga,ceea ce ma intristeaza groaznic deoarece nu sunt un mare fan al zapezii in orase,sau mai exact al mocirlei in orase asa ca tot ce-mi ramane de facut este sa sper ca va trece repede.
     Ca sa nu mai vorbesc despre frustrarile mele in legatura cu vremea,pe care din pacate nu o pot controla,o sa va povestesc despre experienta mea cu stickerele pentru unghii.
     Stiu ca se gasesc in mai multe locuri,dar am avut surpriza de a le gasi in Ploiesti si nu la orice pret,ci doar cu 10 lei.
    Cred ca va dati seama ca nu am mai apucat sa le pozez inainte de a le aplica si ca imediat ce am ajuns acasa am inceput sa-mi sterg oja de pe unghii pentru a-mi putea aplica minunatiile abia cumparate.
    Si incep eu si le lipesc si observ ca sunt cam mari pentru unghiile mele...si mai observ eu ca nu prea ma descurc cu lipitul ..si mai observ ca nu ma descurc nici cu pilitul lor..asa ca ma opresc la o mana,si pentru cealalta zic pas.





       Voi ce spuneti?Ati incercat?Mie mi-a pierit curajul!

Il recomand?Nu stiu ce sa spun.Cred ca daca va descurcati cu aplicarea ar trebui macar sa incercati,eu nu o sa  mai incerc..poate o sa merg sa-mi pun la un salon sau la o prietena,dar eu clar nu o sa incerc.
Brand: No name(ceva chinezesc,ca de alfel majoritatea produselor de unghii)
Nume:Nail Stiker
Nuanta: Rosy
Valabilitate: 24 luni
Cantitate:10 bucati
Pret:10 lei
De unde se cumpara: De la magazinele cu produse pentru unghii(Acestea mai ieftine),din Sephora,,Douglas,etc cele mai calitative.


Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com