Cum imi ingrijesc tenul iarna...[Review ulei de jojoba]

By | 12/28/2012 09:27:00 p.m.
Buna,


    De cand am ajuns acasa am inceput sa folosesc un nou produs minune zic eu,si anume uleiul de jojoba.Ca sa o iau cu inceputul va voi spune ca acum 3 luni am inceput tratamentul cu Effaclar Duo care merge de minune,dar daca la inceput nu am avut probleme cu uscarea tenului,se pare ca frigul de afara si-a pus amprenta si a ajutat la uscarea tenului meu.Trebuie sa mentionez ca tenul meu arata ca nu e hidratat cum trebuie prin descuamare,cojite mici pe ici ,pe colo.De data aceasta cojitele au aparut pe pometi si pe barbie.
   Cand am ajuns acasa,vinerea trecuta mama a sarit imediat pe mine si mi-a zis ca "Nu este posibil asa ceva,trebuie sa ai grija de tenul tau" si m-a pus sa citesc o multime de articole pe net despre ingredientul minune al iernii:Uleiul de Jojoba.
   Recunosc ca la inceput am fost sceptica in ceea ce priveste efectele sale,dar am zis sa-i fac in voie si sa il incerc.Nu stiu cum se face de mereu ajung la vorba ei,dar si de data aceasta a avut dreptate.V se confrunta cu "cea mai uscata piele din lume" ,cum obisnuieste ea sa zica, asa ca face tot felul de incercari intre uleiuri,creme,etc pentru a-si ajuta tenul sa nu mai sufere de frig(momentan adauga cateva picaturi de ulei de jojoba in crema super hidratanta pe care o detine).
   Dar acum sa vorbesc si despre impresia mea.Ei bine,da..este genul de produs pe care as da oricat,mai ales ca am tendinta de a nu folosi crema hidratanta datorita tenului mixt in a carui zona T se scalda o preaminunata balta de sebum imediat dupa aplicarea oricarei creme.Spre deosebire de experienta cu cremele,am observat ca la ulei zona T nu reactioneaza,ba chiar din contra este mata si finuta toata ziua.Nu stiu sa va spun daca este doar datorita uleiului,sau si datorita frigului de afara,dar tind sa cred ca de la ulei pentru ca saptamana trecuta balta era tot acolo (unde nu trebuie),si pare-mi-se ca saptamana trecuta a fost mai frig.





   Mai jos am luat cateva informatii despre uleiul de jojoba care pe mine m-au ajutat sa ma hotarasc sa-l folosesc:
"- Uleiul de jojoba este similar cu sebumul. Ceea ce-l face unic, fata de alte uleiuri obtinute din seminte, este ca uleiul de jojoba este structural si chimic similar cu sebumul uman, produs de glandele sebacee ale pielii, deoarece in mare parte sebumul este compus din monoesteri de ceara. In majoritatea cazurilor, monoesterii actioneaza ca substitut pentru sebum, oferind beneficii similare sau chiar superioare pentru sanatate.

- Siguranta in utilizare - Uleiul de jojoba este non-toxic, non-comedogenic si non-alergenic. Acest lucru inseamna ca nu va astupa porii si nu va provoca reactii alergice. De asemenea, nu este iritant, astfel incat poate fi folosit in siguranta in jurul ochilor si pe piele. In plus, nu ofera senzatia de piele grasa atunci cand este aplicat pe tegumente, asa cum se intampla in cazul altor tipuri de uleiuri.

- Continut ridicat de minerale si vitamina E. Uleiul de jojoba contine mai multe tipuri de tocoferoli, intalniti in compozitia vitaminii E si a altor tipuri de minerale naturale. Vitamina E este cunoscuta pentru rolul sau pozitiv in mentinerea sanatatii pielii.

- Previne deteriorarea celulelor ca urmare a actiunii radicalilor liberi. Uleiul de jojoba este un antioxidant care protejeaza ceulele de efectele daunatoare ale radicalilor liberi, care se presupune ca ar putea contribui sau chiar provoaca diferite boli cronice, cum ar fi cancerul.

- Efectul antibacterian. Cele mai multe dintre bacterii, inclusiv stafilococul auriu si ciuperca candida albicans, nu se pot reproduce si mor atunci cand vin in contact cu uleiul de jojoba. De fapt, actiunea sa antibacteriana este atat de puternica incat poate fi folosit ca fungicid pentru a controla inmultirea mucegaiului.

- Hidratant. Acest tip de ulei este deseori folosit in tratamentele cosmetice si in cele pentru infrumusetare. Dupa ce aplicati orice fel de crema faciala hidratanta, adaugati cateva picaturi de ulei de jojoba pentru a amplifica proprietatile hidratante ale cremei. Descuamarea va disparea si crema hidratanta va avea un efect benefic asupra pielii."
Sursa

Il recomand? Se mai pune problema?Daaaaaaaa
Brand: Eu am varianta mini de la TrioVerde
Nume:Ulei de Jojoba Virgin
Nuanta: -
Valabilitate:12 luni
Cantitate:10 ml
Pret:8 lei
De unde se cumpara: Plafar


    Ei,ce spuneti?Vor ati folosit Uleiul de Jojjoba?V-a placut?
Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com