Neataaaa soare!!+ Essence

By | 11/03/2012 11:10:00 a.m.
Neata tuturor!!!

   Dupa aceste aproape 2 saptamani in care norii au pus stapanire pe Bucuresti,se pare ca am aflat unde se ascunsese soarele:in Ploiesti!!!
   Nu stiu cum este pe la voi,dar aici la mine soarele parca ar da o petrecere,cu atata putere staluceste.Abia astept sa imi pun rochita si sa ies la o plimbare.
   In ultimele saptamani m-am tot gandit la a-mi cumpara un domeniu al meu,adica blogul sa nu mai fie pe platforma ".blogspot.com",ci sa die doar sudessa.com.As dori sa stiu parerea voastra in legatura cu acest gand al meu.Plus,as dori sa mai stiu cam ce va doriti voi sa gasiti pe blog: review-uri,machiaje,etc.Astept orice gand de-al vostru.
   Ca sa ma si laud putin(haha) vreau sa va spun ca in putinul timp paras liber de cand am inceput facultatea,am reusit sa ajung pana la un stand Essence si sa cumpar 2 produse,dar evident ca am uitat pentru ce m-am dus asa ca am plecat fara solutia pentru uscarea rapida a ojei.Poate o sa mai dau o fuga in saptamana care vine.
   Cred ca e mai bine sa va arat decat sa va vorbesc despre aceste 2 produse:

 Despre gloss v-am mai vorbit odata aici,iar parerea nu mi s-a schimbat as aca l-am recumparat
  La oja chiar nu stiu ce sa va spun.Imi place culoarea extrem de tare,dar cand vine vorba de rezistenta acesteia pe unghie parca nu-mi mai place.Ca sa va faceti o idee,oja rezista intacta,data chiar si cu un lac transparent deasupra si peste base coat cam 1 zi,urmand ca a 2-a zi aceasta sa se ciobeasca.Cred ca o sa mai cumpar vreo 2 oje essence si daca si acelea fac la fel m-am lecuit.Prefer sa raman la Golden Rose care mie-mi rezista si 1 saptamana fara sa se ciobeasca.

  Voi ce parere aveti despre ojele Essence?Merita?

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com