Monday Blues Makeup!!!

By | 9/03/2012 09:19:00 a.m.
Neata fetelor!!!!


        Pfuuu,ce weekemd nebun am avut.As mai fi vrut sa continue,dar na...cand vine ziua de luni este cam greu.
        Astazi va prezint un articol care face parte din seria "Monday Blues" pe care noi,bloggeritele l-am pus la cale pentru ca voi sa vedeti cum abordam noi,fiecare in parte,o tema generala.Daca la proiectul trecut"Glittery Friday" am realizat un NOTD,astazi vin cu ceva nou si prea putin obisnuit pentru mine,un machiaj in nuante de albastru,incalzit cu revelatia verii,pentru mine,tusul auriu.


        Pentru a realiza acest machiaj am utilizat paleta Glory de la Sleek,careia urmeaza sa-i realizez un review cat de curand.
       Datorita culorilor ochilor mei(caprui-verde,depinde de vreme si starea mea din ziua respectiva)machiajele in nuante de albastru nu prea ma pasioneaza.
         Si aici aveti vedere"din avion"

       Pentru voi care sunt cele mai dificil de purtat culori,in materie de machiaj,desigur?


     La "Monday Blues" mai participa si:
Theo ( Sweetheart Woman ) http://sweetheart-woman.blogspot.com/
 
Laura Mariana - www.classyandpink.com
     Cred ca si fetele v-au pregatit articole frumoase.

Zambiti,merita! Astept mail-urile voastre pe sudessasblog@yahoo.com